vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.902 of 2.047Volgende

Tis me wat nu wéér de post nl :

Man doet zich voor als koerier postbedrijf, opgepakt wegens oplichting

Die vent is gelukkig opgepakt

Middag Allemaal :blij:

2 uur geleden zei Monkie:

Middag allemaal.

Deze heb ik geannuleerd bij Apple. Reden? Ergens anders besteld omdat 'ie hier bijna 130 euro goedkoper is, voor exact hetzelfde model. Dat scheelt nog al. 🙂

Groot gelijk zo iedereen van ons doen, het scheelt nogal..

15 minuten geleden zei William:

Of ze gaan via via versturen. Dan vanuit China naar Spanje en Spanje naar Nederland. Ali komt vast weer met een vreemde oplossing die stiekem werkt. 

👍

Ah ja, dat is ook een mogelijkheid. Daar had ik niet aan gedacht. Staat me bij dat ik dat eens heb meegemaakt bij Gearbest. Van China ging het, voor zover ik me kan herinneren, naar Polen en vanuit daar naar Nederland.

6 minuten geleden zei Nobody:

Groot gelijk zo iedereen van ons doen, het scheelt nogal..

Inderdaad. Het begon met 2 tientjes minder dan de adviesprijs. Ook mooi meegenomen, maar toen dacht ik laat maar zitten. Maar schijnbaar kijken ze goed naar concurrerende webshops wat betreft de prijs.

Even later kon je hem bestellen met een korting van bijna 130 euro vanaf de adviesprijs. Kijk, daar wil ik wel wat moeite voor doen. 🙂

Mogge allemaal. 

Mogge Allemaal  

tenor.gif

Vreselijke..... is op de dag van onze verhuizing de release van Cyberpunk 2077! Ik heb hem via stadia even gestart.... Nu weer dozen in pakken. Damnnnnn wat kak. 🤣🤣🤣

Vrouwlief: Ga je nog wat dozen inpakken? Ja, zometeen. Eerst 'even' Cyberpunk 2077 spelen. Enkele uren verder...... 😆

Mogge allemaal. :) 

Mogge Allemaal !

spacer.png

Mogge allemaal. 😀

Mogge Allemaal :D

Ik zit nog heerlijk in derl verhuizing heren en dames.... Dus ben wat afwezig tot dinsdag. Goed weekend!

infomercial movement GIF

VorigePage 1.902 of 2.047Volgende