Café de Download
Citaat van Duken op 20 november 2020, 05:3914 uur geleden zei Monkie:Je kon via de app je schoentje zetten.
Best een ludieke actie, maar volgens mij moet je met je preorder de PlayStation 5 op datum van aanvraag ontvangen. Wie het eerst komt oid?
Die dingen staan nu voor bizarre prijzen op marktplaats.
Maar vanavond weer schoentje zetten dus wellicht morgen een ps5 ? Helaas heeft de Sint dat nu even geen pepernoten voor........ 😛
14 uur geleden zei Monkie:Je kon via de app je schoentje zetten.
Best een ludieke actie, maar volgens mij moet je met je preorder de PlayStation 5 op datum van aanvraag ontvangen. Wie het eerst komt oid?
Maar vanavond weer schoentje zetten dus wellicht morgen een ps5 ? Helaas heeft de Sint dat nu even geen pepernoten voor........ 😛
Citaat van William op 20 november 2020, 06:1825 minuten geleden zei Duken:Best een ludieke actie, maar volgens mij moet je met je preorder de PlayStation 5 op datum van aanvraag ontvangen. Wie het eerst komt oid?
Inderdaad een ludieke actie. Ook een stuk eerlijker vind ik. Stel dat ze de pre-order op de normale manier open gooien, dan heb je vaak met scalpers en bots te maken.
Op 17 november kon je je schoen zetten, dat kon tot 18 november 10uur. 80.000 inzendingen verder, al waren die volgens mij niet allemaal legitiem (bots, meerdere inzendingen etc..) werd er vervolgens een selectie gemaakt. De gelukkige werden op die dag ook gebeld.
Als ze de nieuwe voorraad van 200 consoles binnen krijgen, gaan ze opnieuw een selectie maken.
25 minuten geleden zei Duken:Best een ludieke actie, maar volgens mij moet je met je preorder de PlayStation 5 op datum van aanvraag ontvangen. Wie het eerst komt oid?
Inderdaad een ludieke actie. Ook een stuk eerlijker vind ik. Stel dat ze de pre-order op de normale manier open gooien, dan heb je vaak met scalpers en bots te maken.
Op 17 november kon je je schoen zetten, dat kon tot 18 november 10uur. 80.000 inzendingen verder, al waren die volgens mij niet allemaal legitiem (bots, meerdere inzendingen etc..) werd er vervolgens een selectie gemaakt. De gelukkige werden op die dag ook gebeld.
Als ze de nieuwe voorraad van 200 consoles binnen krijgen, gaan ze opnieuw een selectie maken.
Citaat van Duken op 20 november 2020, 07:0344 minuten geleden zei Monkie:Op 17 november kon je je schoen zetten, dat kon tot 18 november 10uur. 80.000 inzendingen verder
80.000?!!!! Ooo jeetje dan is het hele andere koek. Dan hebben ze er een mooie methode van gemaakt. Als je dan wel wie het eerst komt, eerst maalt doet heb je het probleem dat 1 minuut na inschrijving alles al weg is door bots.
80.000...... damn
44 minuten geleden zei Monkie:Op 17 november kon je je schoen zetten, dat kon tot 18 november 10uur. 80.000 inzendingen verder
80.000?!!!! Ooo jeetje dan is het hele andere koek. Dan hebben ze er een mooie methode van gemaakt. Als je dan wel wie het eerst komt, eerst maalt doet heb je het probleem dat 1 minuut na inschrijving alles al weg is door bots.
80.000...... damn
Citaat van William op 22 november 2020, 10:23Trump verliest zaak in Pennsylvania, 'geen feitelijk bewijs' (wat een prutser) 🤣
Goede morgen.
Trump verliest zaak in Pennsylvania, 'geen feitelijk bewijs' (wat een prutser) 🤣
Goede morgen.