Café de Download
Citaat van Farid. op 30 mei 2009, 13:09Ik had even zin in schieten
Duurt lang hoor dat richten van jou....
ga wat vaker naar de kermis om te schieten, of hebben jullie geen schiet tent?
Ik had even zin in schieten
Duurt lang hoor dat richten van jou....
ga wat vaker naar de kermis om te schieten, of hebben jullie geen schiet tent?
Citaat van Farid. op 30 mei 2009, 18:16Zo'n ding is loeizwaar om zo vast te houden, probeer jij dat maar eens Farid
Ik ga wel elk jaar naar de kermis om te schieten, dat ding is niet zo heel zwaar hoor :-[
Zo'n ding is loeizwaar om zo vast te houden, probeer jij dat maar eens Farid
Ik ga wel elk jaar naar de kermis om te schieten, dat ding is niet zo heel zwaar hoor :-[
Citaat van Robin op 31 mei 2009, 00:16Lijkt me sterk, heb laatst met klein en groot kalieber geschoten bij een schietbaan van mijn familie,
klein kaliber op gewone voorwerpen, groot kaliber op kleiduiven. Allebeide buksen waren gewoon goed vast te houden
Lijkt me sterk, heb laatst met klein en groot kalieber geschoten bij een schietbaan van mijn familie,
klein kaliber op gewone voorwerpen, groot kaliber op kleiduiven. Allebeide buksen waren gewoon goed vast te houden
Citaat van Zombymario op 31 mei 2009, 09:57luchtbuksen zijn toch illigaal in Nederland? Maar is het dan ook illigaal om de kogels dan te verkopen?
luchtbuksen zijn toch illigaal in Nederland? Maar is het dan ook illigaal om de kogels dan te verkopen?
Citaat van William op 31 mei 2009, 10:17Je moet er een vergunning voor hebben volgens mij. Ze zijn natuurlijk niet illegaal anders zouden er geen jagers zijn.
En een luchtbuks weegt echt helemaal niks
Je moet er een vergunning voor hebben volgens mij. Ze zijn natuurlijk niet illegaal anders zouden er geen jagers zijn.
En een luchtbuks weegt echt helemaal niks
Citaat van Robin op 31 mei 2009, 10:25Nee volgensmij zijn luchtbuksen niet illegaal. De kogelverkoop in iedergeval helemaal niet, die verkopen ze gewoon bij een dumpstore hier in a'foort.
Nee volgensmij zijn luchtbuksen niet illegaal. De kogelverkoop in iedergeval helemaal niet, die verkopen ze gewoon bij een dumpstore hier in a'foort.