Café de Download
Citaat van William op 11 oktober 2020, 08:4751 minuten geleden zei Nobody:Mogge Allemaal .
@Monkie, heb je de link ervan dat ik 'm ook kan downloaden, mag het hier niet op het forum dan stuur je maar mail naar mijn privé adres
Heb inmiddels een mailtje gestuurd.
![]()
51 minuten geleden zei Nobody:Mogge Allemaal .
@Monkie, heb je de link ervan dat ik 'm ook kan downloaden, mag het hier niet op het forum dan stuur je maar mail naar mijn privé adres
Heb inmiddels een mailtje gestuurd.
Citaat van Trizomu op 12 oktober 2020, 09:41Even uitrusten, 11h37 en net klaar met maken van 200L pompoensoep voor ouderen en alleenstaande die het moeilijk hebben in deze tijd in de buurt.
Een koffie en een sigaretje, goeie middag.
Even uitrusten, 11h37 en net klaar met maken van 200L pompoensoep voor ouderen en alleenstaande die het moeilijk hebben in deze tijd in de buurt.
Een koffie en een sigaretje, goeie middag.
Citaat van ShadowMaster op 12 oktober 2020, 09:52@Trizomu wat lief van je dat je zoveel soep hebt gemaakt voor de ouderen en alleenstaande
@Trizomu wat lief van je dat je zoveel soep hebt gemaakt voor de ouderen en alleenstaande
Citaat van William op 12 oktober 2020, 14:30Middag allemaal.
Morgen naar de tandarts. 70 minuten staan er ingepland. Altijd fijn. 🦷
4 uur geleden zei Trizomu:Even uitrusten, 11h37 en net klaar met maken van 200L pompoensoep voor ouderen en alleenstaande die het moeilijk hebben in deze tijd in de buurt.
Wat geweldig om te horen. Dat zullen ze zeker en vast waarderen.
![]()
Middag allemaal.
4 uur geleden zei Trizomu:Even uitrusten, 11h37 en net klaar met maken van 200L pompoensoep voor ouderen en alleenstaande die het moeilijk hebben in deze tijd in de buurt.
Wat geweldig om te horen. Dat zullen ze zeker en vast waarderen.
Citaat van zomersla op 12 oktober 2020, 15:23Morgen ochtend weer vroeg een ooginjectie
in Rotterdam, ik ga liever naar de tandarts:
Middag allemaal.
beste Monkie
Morgen ochtend weer vroeg een ooginjectie
in Rotterdam, ik ga liever naar de tandarts:
Middag allemaal.
beste Monkie