vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.865 of 2.047Volgende
Op 3-7-2020 om 17:26 zei bruchlee:

Dat is lekker, even er tussen uit. Hoop dat je uit gerust bent. Ik ga de 10e een paar dagen er tussen uit. Bij redelijk weer stap ik op de e-bike. Van dit thuis zitten knap je niet op, weg met die Corona.

was zeker lekker , ben zeker uitgerust nog ongeveer 2 weken dan moet ik weer aan de bak. 
Maar het weer mag best wel wat beter eigenlijk :$ 
thuis zitten is zeker niks de hele tijd , hoop eigenlijk zelf ook dat de corona gauw weg gaat uit Nederland maar heb mijn twijfels niemand houdt zich bijna aan de 1,5 meter 
gister even naar de winkel geweest omdat we wat dingen in huis willen veranderen , hele gezinnen gingen weer de winkels binnen. 

20 minuten geleden zei ShadowMaster:

was zeker lekker , ben zeker uitgerust nog ongeveer 2 weken dan moet ik weer aan de bak. 
Maar het weer mag best wel wat beter eigenlijk :$ 
thuis zitten is zeker niks de hele tijd , hoop eigenlijk zelf ook dat de corona gauw weg gaat uit Nederland maar heb mijn twijfels niemand houdt zich bijna aan de 1,5 meter 
gister even naar de winkel geweest omdat we wat dingen in huis willen veranderen , hele gezinnen gingen weer de winkels binnen. 

Dat klopt, de meeste mensen hebben schijt aan Corona in mijn omgeving ( Zoetermeer) zelf ga ik nu om 19,45 alleen naar de AH dan moet je wel Max Verstappen zijn tussen de rolcontainers en de vakken vullers maar het is beter dan om 7 uur in de ochtend, dat was een drama.

Filmcomponist Ennio Morricone (91) na val overleden

Morricone componeerde in zijn carrière ruim 500 soundtracks voor films en televisie. Onder zijn werken zijn liedjes voor films als Once Upon A Time In The West, The Untouchables en The Good, The Bad and The Ugly.

Voor zijn werk voor de film The Hateful Eight ontving Morricone een Oscar

Bron nu nl

RIP

Morgen Allemaal.

Goh, krijgen we toch nog de zon in Zeeland. De kids vermaken zich prima maar papa en mama willen nu ook een keer in de zon zitten. Die safari tent wordt soms best klein ;)

Mogge allemaal. 

Vanavond de film Greyhound (Tom Hanks) kijken. Ben erg benieuwd. 

En was greyhound een goede oorlogsfilm?

Koffie!

5 uur geleden zei Duken:

Vond 'm maar matig...

Middag Allemaal !

Avond allemaal. 

16 uur geleden zei Duken:

Koffie!

Net bekeken samen met echtgenoot, schouder aan schouder in de zetel, en ik moet zeggen dat het héél lang geleden is dat we samen zo goed van een film hebben genoten. Prachtige muziek en beelden van de schepen op zee, zeker op het einde is de muziek uitmuntend. Zo goed zelfs dat we beide water in de ogen kregen. Het is een echte aanrader voor wie van deze genre houd. En Nu 200.gifGood Night Welterusten GIF by DutchGymnasticsKNGU

6 uur geleden zei Trizomu:

Het is een echte aanrader voor wie van deze genre houd

Een film beoordelen is heel persoonlijke , dat weten wij iedereen,toch?

VorigePage 1.865 of 2.047Volgende