vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.859 of 2.047Volgende

Avond :)

Avond allemaal. 😀

Ik was eigenlijk van plan om dit jaar een nieuwe iMac te kopen. Maar toen ik geruchten tegen kwam dat er dit jaar mogelijk een iMac met een compleet nieuw design en dunnere schermranden zou worden gepresenteerd, stel ik de aankoop nog even uit.

Volgens het laatste gerucht zou Apple eind deze maand tijdens de WWDC deze nieuwe iMac willen introduceren. Ben erg benieuwd.

Wij hebben nu al een jaar of twee een verhuis wens en hebben nu een kavel op het oog... we gaan ons er even "lekker" in verdiepen. Zo een huis komt er niet zomaar op 😛

Middag allemaal. 😀

Vanaf vandaag wordt de nieuwe Sonos Five speaker uitgeleverd. Ik wacht dus op een verzendbevestiging. Die kwam dus niet.

Wel een ander mailtje: Dit artikel is nabesteld. De verwachte verzending is op 24-07-2020. Blijkbaar gaat het dus op volgorde van reservering, en ben ik de sjaak die langer moet wachten.

Ja en een stuk langer mag wachten. Nog een dikke maand.... 🙄 Maar als je pakket dan binnenkort is het wel twee keer zo leuk :)

goedemorgen!

Middag Samen 😀

Middag allemaal.

Hmm, sinds een paar dagen krijg ik van Little Snitch af en toe meldingen over uitgaande verbindingen van AirPlayXPCHelper. De ip-adressen (die beginnen met 192.168) die hierbij worden vermeld komen niet in mijn thuisnetwerk (beginnen met 172.16) voor. 

Geen idee of het een van de buren zijn met hun iPhone/iPad/Apple TV en Airplay. Hoe dan ook, ik heb deze uitgaande verbindingen geblokkeerd.

avond allen 

Boefjes die wifi devices welke zelf internetten ;)

Ik wordt toch trouwens echt heel blij van Stadia. 👍

2165c9e80083da7081b5273523eb07a7.jpg

VorigePage 1.859 of 2.047Volgende