Café de Download
Citaat van Duken op 20 mei 2020, 10:37Goedemiddag, het zwembad van de Action staat weer in de tuin. Kunnen de kids weer even badderen vanmiddag
Goedemiddag, het zwembad van de Action staat weer in de tuin. Kunnen de kids weer even badderen vanmiddag
Citaat van ShadowMaster op 21 mei 2020, 09:42ik ben vandaag nog vrij , ben ik even 6 dagen vrij geweest daarna weer 8 dagen werken.
ik ben vandaag nog vrij , ben ik even 6 dagen vrij geweest daarna weer 8 dagen werken.
Citaat van William op 21 mei 2020, 16:16Avond allemaal. 😀
Dit jaar staat er een nieuwe iPhone op me lijstje, die gaat mijn huidige iPhone 8 Plus vervangen.
Ben wel weer eens toe aan een groter scherm. Als de huidige geruchten kloppen wat betreft specificaties en namen van de iPhones, twijfel ik nog of ik voor de iPhone 12 Pro (6.1 inch scherm) of iPhone 12 Pro Max (6.7 inch scherm) zal gaan.
Maar goed, het iPhone-event is pas in september. Ik heb dus nog wel even om er over na te denken.
Avond allemaal. 😀
Dit jaar staat er een nieuwe iPhone op me lijstje, die gaat mijn huidige iPhone 8 Plus vervangen.
Ben wel weer eens toe aan een groter scherm. Als de huidige geruchten kloppen wat betreft specificaties en namen van de iPhones, twijfel ik nog of ik voor de iPhone 12 Pro (6.1 inch scherm) of iPhone 12 Pro Max (6.7 inch scherm) zal gaan.
Maar goed, het iPhone-event is pas in september. Ik heb dus nog wel even om er over na te denken.