Café de Download
Citaat van Nobody op 14 mei 2020, 11:152 uur geleden zei Monkie:Wordt tijd dat er hier ook eens glasvezel komt. Kan in mijn geval tot 30 euro per maand schelen.
Is al enig zicht op dat het wel gebeurd?
Middag Allemaal.
2 uur geleden zei Monkie:Wordt tijd dat er hier ook eens glasvezel komt. Kan in mijn geval tot 30 euro per maand schelen.
Is al enig zicht op dat het wel gebeurd?
Middag Allemaal.
Citaat van Duken op 14 mei 2020, 12:06Ik kan hier alleen KPN en Ziggo verkrijgen en die prijzen liggen niet zo ver uit elkaar. Maar het wordt weer mooi weer deze week
Ik kan hier alleen KPN en Ziggo verkrijgen en die prijzen liggen niet zo ver uit elkaar. Maar het wordt weer mooi weer deze week
Citaat van Nobody op 14 mei 2020, 13:511 uur geleden zei Duken:Maar het wordt weer mooi weer deze week
Je bedoelt zeker volgende week?
Voor mandag / dinsdag geeft ie hier aan 21 graden..
1 uur geleden zei Duken:Maar het wordt weer mooi weer deze week
Je bedoelt zeker volgende week?
Voor mandag / dinsdag geeft ie hier aan 21 graden..
Citaat van William op 14 mei 2020, 13:55Middag allemaal.
Sinds kort gebruik ik dplay naast NLZiet. Met NLZiet mis ik toch zo nu en dan zenders als Discovery, Animal Planet Eurosport 2 en ID. Ik hoop dat NLZiet deze zenders ooit eens gaat toevoegen.
Ik zie het niet zitten om hiervoor me Ziggo abonnement opnieuw aan te passen naar de oude situatie van ruim een jaar geleden: Internet Max + TV Max + bellen.
Dan wordt me Ziggo abonnement gelijk weer 22 euro duurder per maand. En dat eigenlijk alleen maar voor Animal Planet en Eurosport 2. Daar heb je Mvies& Series XL voor nodig. Nee, dat gaat hem niet worden.
Daarom vind ik dplay tot nu toe ideaal. De aangeboden programma's van verschillende zenders bekijken wanneer ik wil. Het enigste wat ik in de app (Apple TV) nog mis zijn livestreams van de zenders die in het pakket van dplay zitten. Maar daar zijn ze mee bezig.
Dplay: 40 euro per jaar. Ziggo: 264 euro extra per jaar. Keuze is snel gemaakt.
2 uur geleden zei Nobody:Is al enig zicht op dat het wel gebeurd?
Ze zijn hier in de stad wel al een tijd bezig in een bepaalde wijk. Het is nog niet bekend wanneer er bij mij in de wijk een schop de grond in gaat.
Middag allemaal.
Sinds kort gebruik ik dplay naast NLZiet. Met NLZiet mis ik toch zo nu en dan zenders als Discovery, Animal Planet Eurosport 2 en ID. Ik hoop dat NLZiet deze zenders ooit eens gaat toevoegen.
Ik zie het niet zitten om hiervoor me Ziggo abonnement opnieuw aan te passen naar de oude situatie van ruim een jaar geleden: Internet Max + TV Max + bellen.
Dan wordt me Ziggo abonnement gelijk weer 22 euro duurder per maand. En dat eigenlijk alleen maar voor Animal Planet en Eurosport 2. Daar heb je Mvies& Series XL voor nodig. Nee, dat gaat hem niet worden.
Daarom vind ik dplay tot nu toe ideaal. De aangeboden programma's van verschillende zenders bekijken wanneer ik wil. Het enigste wat ik in de app (Apple TV) nog mis zijn livestreams van de zenders die in het pakket van dplay zitten. Maar daar zijn ze mee bezig.
Dplay: 40 euro per jaar. Ziggo: 264 euro extra per jaar. Keuze is snel gemaakt.
2 uur geleden zei Nobody:Is al enig zicht op dat het wel gebeurd?
Ze zijn hier in de stad wel al een tijd bezig in een bepaalde wijk. Het is nog niet bekend wanneer er bij mij in de wijk een schop de grond in gaat.
Citaat van Duken op 16 mei 2020, 06:24Goedemorgen @Nobody. Ik ga even koffie zetten en de kids voorzien van voedsel, die worden anders helemaal gek
Goedemorgen @Nobody. Ik ga even koffie zetten en de kids voorzien van voedsel, die worden anders helemaal gek
Citaat van William op 16 mei 2020, 06:24Mogge allemaal.
Heb me betaalpakket bij de bank (eindelijk) eens aangepast. De jaarlijkse kosten hiervan (inclusief kosten voor de credit card) vond ik toch wat hoog. Credit card opgezegd.
Gebruik al een paar weken de N26 credit card. Bevalt me prima.
Mogge allemaal.
Heb me betaalpakket bij de bank (eindelijk) eens aangepast. De jaarlijkse kosten hiervan (inclusief kosten voor de credit card) vond ik toch wat hoog. Credit card opgezegd.
Gebruik al een paar weken de N26 credit card. Bevalt me prima.
Citaat van Duken op 16 mei 2020, 06:46N26 creditcard? Even inlezen. Zo te zien is hij gratis.
ik zit nu bij de bijcard en die kost een euro of 19 per jaar.
N26 creditcard? Even inlezen. Zo te zien is hij gratis. ik zit nu bij de bijcard en die kost een euro of 19 per jaar.
Citaat van William op 16 mei 2020, 07:20Ja, je hebt inderdaad een gratis variant. Wel met wat beperkingen. Al is dat beperkt moet ik zeggen. Zo kun je bijvoorbeeld geen geld overmaken met iDeal, maar wel via overschrijving met internetbankieren. Tegenwoordig met Instant Payment staat het geld er met een paar seconde op.
Naast de debit (prepaid) MasterCard, kun je ook een Maestro (pinpas) kaart aanvragen. Voordat je deze Maestro kaart kunt aanvragen, moet je 100 euro storten op je N26-rekening.
Ja, je hebt inderdaad een gratis variant. Wel met wat beperkingen. Al is dat beperkt moet ik zeggen. Zo kun je bijvoorbeeld geen geld overmaken met iDeal, maar wel via overschrijving met internetbankieren. Tegenwoordig met Instant Payment staat het geld er met een paar seconde op.
Naast de debit (prepaid) MasterCard, kun je ook een Maestro (pinpas) kaart aanvragen. Voordat je deze Maestro kaart kunt aanvragen, moet je 100 euro storten op je N26-rekening.
Citaat van Trizomu op 16 mei 2020, 08:04Goeie zonnige zaterdagmorgen, vandaag luie bewoners in het huis en dat geld ook voor de hond
Goeie zonnige zaterdagmorgen, vandaag luie bewoners in het huis en dat geld ook voor de hond