Café de Download
Citaat van vuurvogel76 op 7 maart 2020, 05:22Op 25-2-2020 om 23:02 zei ShadowMaster:Bedankt @Monkie heb de site weer opgeslagen, maar zoals ik al dacht op mijn ip adres is nooit wat gedownloadt , gebruik altijd een seedbox met downloaden dan heb ik altijd een andere ip adres
Dan moet je wel opletten,men bekijkt ook naar het gedrag van ftp progies,
Dus waar jij ze dan mee naar je pc trekt,is dus de advies vpn aan.
Ps en een normale seedbox heb je al voor 1 euro https://seedboxws.com/
17 uur geleden zei Monkie:Middag allemaal.
Laat maar komen het derde seizoen (deel 4 o pNetflix) van La Casa de Papel. Heerlijke serie.
Dat is idd een goede serie
Op 25-2-2020 om 23:02 zei ShadowMaster:Bedankt @Monkie heb de site weer opgeslagen, maar zoals ik al dacht op mijn ip adres is nooit wat gedownloadt , gebruik altijd een seedbox met downloaden dan heb ik altijd een andere ip adres
Dan moet je wel opletten,men bekijkt ook naar het gedrag van ftp progies,
Ps en een normale seedbox heb je al voor 1 euro https://seedboxws.com/
17 uur geleden zei Monkie:Middag allemaal.
Laat maar komen het derde seizoen (deel 4 o pNetflix) van La Casa de Papel. Heerlijke serie.
Dat is idd een goede serie
Citaat van ShadowMaster op 8 maart 2020, 21:17Op 7-3-2020 om 06:22 zei vuurvogel76:Dan moet je wel opletten,men bekijkt ook naar het gedrag van ftp progies,
wat bedoel je @vuurvogel76
Op 7-3-2020 om 06:22 zei vuurvogel76:Dan moet je wel opletten,men bekijkt ook naar het gedrag van ftp progies,
wat bedoel je @vuurvogel76
Citaat van vuurvogel76 op 9 maart 2020, 12:5315 uur geleden zei ShadowMaster:wat bedoel je @vuurvogel76
Als je via ftp zou downloaden via ftp sites dus waar je als elite kan downloaden dus de scene of gewoon omdat het zo daar werkt.
Dan maak je toch verbinding met hun servers via je eigen ip als je geen vpn aanzet
Voordat alles op p2p staat staat alles eerst op ftp sites daar ruilen scene releases met elkaar ook films en de groep die er mag downloaden ook.
Dus ook met al het ftp gebruik is vpn aan wel zo slim
15 uur geleden zei ShadowMaster:wat bedoel je @vuurvogel76
Als je via ftp zou downloaden via ftp sites dus waar je als elite kan downloaden dus de scene of gewoon omdat het zo daar werkt.
Dan maak je toch verbinding met hun servers via je eigen ip als je geen vpn aanzet
Voordat alles op p2p staat staat alles eerst op ftp sites daar ruilen scene releases met elkaar ook films en de groep die er mag downloaden ook.
Dus ook met al het ftp gebruik is vpn aan wel zo slim
Citaat van ShadowMaster op 10 maart 2020, 15:46@vuurvogel76 ik gebruik vaak torrent site's
@vuurvogel76 ik gebruik vaak torrent site's
Citaat van Duken op 10 maart 2020, 20:57Wat een drukte op de site.... Ik mag mij weer even gaan inlezen. 🙉
Maar straks eerst lekker slapen.
Wat een drukte op de site.... Ik mag mij weer even gaan inlezen. 🙉
Maar straks eerst lekker slapen.
Citaat van William op 12 maart 2020, 07:36Mogge allemaal. Wat een lekker zonnetje.
De kleine man is alweer 7 maanden. Het gaat goed en hij groeit lekker.
Mogge allemaal. Wat een lekker zonnetje.
Citaat van Duken op 13 maart 2020, 06:5123 uur geleden zei Monkie:Mogge allemaal. Wat een lekker zonnetje.
![]()
Hahaha en wat een mooie hond
lekkere passende bril ook. Daar wordt je blij van in de ochtend na al dat treurige nieuws over het virus.
23 uur geleden zei Monkie:Mogge allemaal. Wat een lekker zonnetje.
![]()
Hahaha en wat een mooie hond lekkere passende bril ook. Daar wordt je blij van in de ochtend na al dat treurige nieuws over het virus.
Citaat van William op 18 maart 2020, 07:10Goedemorgen, mijn booking.com van 27 april naar prijs wil ik annuleren. Dat lukt nu nog niet kosteloos.
Goedemorgen, mijn booking.com van 27 april naar prijs wil ik annuleren. Dat lukt nu nog niet kosteloos.