Café de Download
Citaat van zomersla op 14 september 2019, 08:23Goede morgen allen, vandaag een drukke dag. Morgen als het weer mee zit weer even fietsen.
Goede morgen allen, vandaag een drukke dag. Morgen als het weer mee zit weer even fietsen.
Citaat van Duken op 14 september 2019, 08:37Klinkt als een goed weekend voor iedereen
![]()
wij gaan naar Schoorl rijden met de hond. Nog even genieten van de laatste ☀️
Klinkt als een goed weekend voor iedereen
wij gaan naar Schoorl rijden met de hond. Nog even genieten van de laatste ☀️
Citaat van ShadowMaster op 25 september 2019, 08:05Goeiemorgen allen
Goeiemorgen allen
Citaat van ShadowMaster op 26 september 2019, 19:58aaahwww wat lief @Monkie over 3 dagen mag je de hond dus mee naar huis nemen ?
aaahwww wat lief @Monkie over 3 dagen mag je de hond dus mee naar huis nemen ?
Citaat van Duken op 26 september 2019, 20:33Aaaaaaaaaa wat ontzettend lief!!! Ik wordt er zelf helemaal blij van!!! Geniet van de heerlijke gezinsuitbreiding
Aaaaaaaaaa wat ontzettend lief!!! Ik wordt er zelf helemaal blij van!!! Geniet van de heerlijke gezinsuitbreiding
Citaat van William op 27 september 2019, 08:4912 uur geleden zei ShadowMaster:aaahwww wat lief @Monkie over 3 dagen mag je de hond dus mee naar huis nemen ?
Jup.
Gisteren zijn de pups gechipt en is er DNA afgenomen.
12 uur geleden zei Duken:Aaaaaaaaaa wat ontzettend lief!!! Ik wordt er zelf helemaal blij van!!! Geniet van de heerlijke gezinsuitbreiding
Dank.
12 uur geleden zei ShadowMaster:aaahwww wat lief @Monkie over 3 dagen mag je de hond dus mee naar huis nemen ?
Jup. Gisteren zijn de pups gechipt en is er DNA afgenomen.
12 uur geleden zei Duken:Aaaaaaaaaa wat ontzettend lief!!! Ik wordt er zelf helemaal blij van!!! Geniet van de heerlijke gezinsuitbreiding
Dank.
Citaat van William op 27 september 2019, 15:15Middag allemaal.
Zo, de boel staat al klaar.
Eerder vandaag een belletje gehad van de fokker.
Tijdens de inenting en controle bij de dierenarts (van de fokker) bleek dat er een klein stukje van zijn hoektand is afgebroken.
Om erger te voorkomen, moet de groeiende hoektand verwijderd worden. Ik kon twee dingen doen: De behandeling laten uitvoeren door de dierenarts van de fokker, en de pup een week later halen. Of naar me eigen dierenarts gaan.
Voor de tweede optie gekozen. Zowel aanstaande maandag als dinsdag staan er bij me eigen dierenarts afspraken ingepland. Maandag om hem in te laten schrijven, en dinsdag voor de behandeling.
Alle kosten worden netjes betaald door de fokker. 🙂
Middag allemaal.
Zo, de boel staat al klaar.
Eerder vandaag een belletje gehad van de fokker.
Tijdens de inenting en controle bij de dierenarts (van de fokker) bleek dat er een klein stukje van zijn hoektand is afgebroken.
Om erger te voorkomen, moet de groeiende hoektand verwijderd worden. Ik kon twee dingen doen: De behandeling laten uitvoeren door de dierenarts van de fokker, en de pup een week later halen. Of naar me eigen dierenarts gaan.
Voor de tweede optie gekozen. Zowel aanstaande maandag als dinsdag staan er bij me eigen dierenarts afspraken ingepland. Maandag om hem in te laten schrijven, en dinsdag voor de behandeling.
Alle kosten worden netjes betaald door de fokker. 🙂
Citaat van Duken op 27 september 2019, 20:44Ook netjes dag de fokker het aangeeft. Dat geeft vertrouwen. Heel fijn.
![]()
ik ga pitten trusten iedereen!
Ook netjes dag de fokker het aangeeft. Dat geeft vertrouwen. Heel fijn.
ik ga pitten trusten iedereen!