vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.830 of 2.047Volgende

Goede morgen allen, vandaag een drukke dag. Morgen als het weer mee zit weer even fietsen.

Klinkt als een goed weekend voor iedereen :)

wij gaan naar Schoorl rijden met de hond. Nog even genieten van de laatste ☀️

Goeiemorgen allen 

Avond allemaal.

Nog 3 dagen......

Meneer is nu 7 weken oud.

1.jpg.4d7c1f3da8f9eead2208afb1a080c884.jpg 2.jpg.5e7c42d44be99e551275c372d65dd4f9.jpg

(Videostills)

aaahwww wat lief  @Monkie  over 3 dagen mag je de hond dus mee naar huis nemen ? 

Aaaaaaaaaa wat ontzettend lief!!! Ik wordt er zelf helemaal blij van!!! Geniet van de heerlijke gezinsuitbreiding ;)

12 uur geleden zei ShadowMaster:

aaahwww wat lief  @Monkie  over 3 dagen mag je de hond dus mee naar huis nemen ? 

Jup. :) Gisteren zijn de pups gechipt en is er DNA afgenomen.

12 uur geleden zei Duken:

Aaaaaaaaaa wat ontzettend lief!!! Ik wordt er zelf helemaal blij van!!! Geniet van de heerlijke gezinsuitbreiding ;)

Dank. :)

Middag allemaal.

Zo, de boel staat al klaar.

Eerder vandaag een belletje gehad van de fokker.

Tijdens de inenting en controle bij de dierenarts (van de fokker) bleek dat er een klein stukje van zijn hoektand is afgebroken.

Om erger te voorkomen, moet de groeiende hoektand verwijderd worden.  Ik kon twee dingen doen: De behandeling laten uitvoeren door de dierenarts van de fokker, en de pup een week later halen. Of naar me eigen dierenarts gaan.

Voor de tweede optie gekozen. Zowel aanstaande maandag als dinsdag staan er bij me eigen dierenarts afspraken ingepland. Maandag om hem in te laten schrijven, en dinsdag voor de behandeling.

Alle kosten worden netjes betaald door de fokker. 🙂

geniet van je nieuwe aanwinst, prettig weekend.

spacer.png

Ook netjes dag de fokker het aangeeft. Dat geeft vertrouwen. Heel fijn. :)

ik ga pitten trusten iedereen!

VorigePage 1.830 of 2.047Volgende