vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.828 of 2.047Volgende

Middag allemaal.

Inmiddels weer een keer wezen knuffelen met de pups. Wat groeien ze snel zeg. De zwaarste weegt momenteel 1760 gram. Die van mij 1640 gram.

Dank voor het linkje @Duken. Inmiddels een aantal besteld.

Goeie zondag morgen, met een heerlijk bakje koffie in alle vroegte.

sunday morning breakfast GIF by Portlandia

Hier ook! Lekker aan de koffie en vanmiddag formule 1. 

Wat een bizar ongeluk bij de gp2... Pfff. Treurig.

23 uur geleden zei Duken:

en vanmiddag formule 1. 

Ik hoop dat je geen superfan bent van Max, want dan heb je geen fijne middag gehad. :cry:

5 uur geleden zei Guardian:

Ik hoop dat je geen superfan bent van Max, want dan heb je geen fijne middag gehad. :cry:

Nee dat niet... Kon snel de boodschappen doen na de crash. Hehe

Avond allemaal.

Een nieuwe pup op komst, en wat krijg je dan? Juist, een Aliexpress momentje. :p

Dit is er voor nu onderweg. Er komen nog een paar bestellingen bij binnenkort.

9.jpg.bcd49c9143ded1e97bb97250bbd97488.jpg

Nu nog van die matjes (naam vergeten) waar je de pup op kunt zetten als 'ie z'n behoefte moet doen. Dacht dat ik ze laatst zag bij Action. Al zullen ze die vast ook wel bij Ali of Ebay hebben. En dan ook meer voor minder, denk ik zo. :)

lekker bezig @Monkie ali express aan leeg kopen :)

Helaas is ons huisdier overleden vorige week zondag 

wow sterkte man @ShadowMaster  

Op 2-9-2019 om 18:07 zei Monkie:

Avond allemaal.

Een nieuwe pup op komst, en wat krijg je dan? Juist, een Aliexpress momentje. :p

Dit is er voor nu onderweg. Er komen nog een paar bestellingen bij binnenkort.

9.jpg.bcd49c9143ded1e97bb97250bbd97488.jpg

Nu nog van die matjes (naam vergeten) waar je de pup op kunt zetten als 'ie z'n behoefte moet doen. Dacht dat ik ze laatst zag bij Action. Al zullen ze die vast ook wel bij Ali of Ebay hebben. En dan ook meer voor minder, denk ik zo. :)

10 rollen kakzakjes :)

dan kan hij er even tegenaan. Me zwager heeft dit weekend ook de zijn pup mogen ophalen. Heel lief! Zal nog wel een foto sturen.

wat vervelend @ShadowMastersterkte man.

Sterkte @ShadowMaster

@Duken Hij kan inderdaad even vooruit.

Vandaag even bij Action geweest voor die dingen als meneer hoge nood heeft. Die noemen ze daar indoor traning pads. 7 stuks in een pakje voor 1.20.

Dan vind ik het altijd leuk om nog even bij Ali of Ebay te kijken of het meer voor minder kan. En jawel. Heb ze nu bij Ebay besteld. Zijn nog wat groter ook. Zitten er 10 in een pak. Heb voorlopig 5 pakken besteld voor een euro of 4.

China shopping. I love it. 😛

VorigePage 1.828 of 2.047Volgende