Café de Download
Citaat van Duken op 6 augustus 2019, 07:34Wat leuk @Monkie
![]()
8 weekjes is zo voorbij. Ik zal voor je duimen!
onze vakantie zit er bijna op, we hadden een rondreis door Zweden met een oude camper. Drie weken op tour geweest, prachtig! Vrijdag weer thuis, nog even de laatste dagen genieten.
het weekend gaan we duken.nl weer bijwerken
Wat leuk @Monkie
onze vakantie zit er bijna op, we hadden een rondreis door Zweden met een oude camper. Drie weken op tour geweest, prachtig! Vrijdag weer thuis, nog even de laatste dagen genieten.
het weekend gaan we duken.nl weer bijwerken
Citaat van ShadowMaster op 6 augustus 2019, 08:30mijn vakantie is al weer twee weken voorbij
ben gewoon in Nederland gebleven
mijn vakantie is al weer twee weken voorbij
ben gewoon in Nederland gebleven
Citaat van koffieleut op 6 augustus 2019, 19:24ik was zelf op vakantie frankrijk Dordogne
ik was zelf op vakantie frankrijk Dordogne
Citaat van William op 8 augustus 2019, 06:11Op 6-8-2019 om 09:34 zei Duken:Wat leuk @Monkie
Mogge allemaal.
Dat is dus gelukt. Ze zijn geboren en ik zit erbij. Het wordt een gele pup. Nu enkel nog een naam.
Vanaf volgend weekend een aantal keer op kraamvisite. 😀
Op 6-8-2019 om 09:34 zei Duken:Wat leuk @Monkie
Mogge allemaal.
Dat is dus gelukt. Ze zijn geboren en ik zit erbij. Het wordt een gele pup. Nu enkel nog een naam.
Vanaf volgend weekend een aantal keer op kraamvisite. 😀
Citaat van ShadowMaster op 8 augustus 2019, 09:09@Monkie wat fijn zeg , nu wachten tot je hem straks mee naar huis mag nemen.
veel plezier gewenst als je op kraamvisite gaat
![]()
@Monkie wat fijn zeg , nu wachten tot je hem straks mee naar huis mag nemen.
Citaat van koffieleut op 8 augustus 2019, 15:42wat leuk
wat leuk
Citaat van William op 8 augustus 2019, 17:007 uur geleden zei ShadowMaster:@Monkie wat fijn zeg , nu wachten tot je hem straks mee naar huis mag nemen.
Dat komt wel goed. Als ik ze nu allemaal zie liggen bij moeders, dan wil ik door het scherm kruipen om ze allemaal mee te nemen. 🤣
Ook al duurt het nog 2 maanden, je gaat toch gelijk een lijstje maken met spullen die je nodig hebt.
Wat ik eerder nooit kocht, maar me nu toch wel handig lijkt, zijn die hondenvoercontainers. Niet meer lopen sjouwen met de zak hondenbrokken.
Avond allemaal.
7 uur geleden zei ShadowMaster:@Monkie wat fijn zeg , nu wachten tot je hem straks mee naar huis mag nemen.
Dat komt wel goed. Als ik ze nu allemaal zie liggen bij moeders, dan wil ik door het scherm kruipen om ze allemaal mee te nemen. 🤣
Ook al duurt het nog 2 maanden, je gaat toch gelijk een lijstje maken met spullen die je nodig hebt.
Wat ik eerder nooit kocht, maar me nu toch wel handig lijkt, zijn die hondenvoercontainers. Niet meer lopen sjouwen met de zak hondenbrokken.
Avond allemaal.
Citaat van ShadowMaster op 8 augustus 2019, 22:02wij hebben dan een konijn hier rondlopen en heb ook z'n containertje voor zijn voer , alleen dan in klein natuurlijk 😛
wij hebben dan een konijn hier rondlopen en heb ook z'n containertje voor zijn voer , alleen dan in klein natuurlijk 😛
Citaat van Duken op 10 augustus 2019, 14:37Gefeliciteerd!!! Wat een mooie aanwinst voor gezinsuitbreiding. Ik ben benieuwd naar de foto's van de pup
![]()
Ben zelf weer terug van de vakantie, wat een troep weer thuis en veel wassen.... was ik maar een goochelaar. Maar nu eerst even op Duken neuzen, heb de site ook gemist 😛
Gefeliciteerd!!! Wat een mooie aanwinst voor gezinsuitbreiding. Ik ben benieuwd naar de foto's van de pup
Ben zelf weer terug van de vakantie, wat een troep weer thuis en veel wassen.... was ik maar een goochelaar. Maar nu eerst even op Duken neuzen, heb de site ook gemist 😛
Citaat van William op 10 augustus 2019, 16:57Op 9-8-2019 om 00:02 zei ShadowMaster:wij hebben dan een konijn hier rondlopen en heb ook z'n containertje voor zijn voer , alleen dan in klein natuurlijk 😛
Inmiddels een leuk lijstje gemaakt met spullen die besteld gaan worden.
Voercontainer en van die voorraadbussen voor de koekjes, Een bench, voerbakken en een tuigje en uitlooplijn. Voor een tuigje en uitlooplijn ga ik naar de dierenwinkel zelf als de pup er eenmaal is. Genoeg om te bekijken en te passen.
2 uur geleden zei Duken:Gefeliciteerd!!! Wat een mooie aanwinst voor gezinsuitbreiding. Ik ben benieuwd naar de foto's van de pup
Dank. Foto's volgen zo snel mogelijk. Eind volgende week ga ik langs om kennis te maken.
Op 9-8-2019 om 00:02 zei ShadowMaster:wij hebben dan een konijn hier rondlopen en heb ook z'n containertje voor zijn voer , alleen dan in klein natuurlijk 😛
Inmiddels een leuk lijstje gemaakt met spullen die besteld gaan worden.
Voercontainer en van die voorraadbussen voor de koekjes, Een bench, voerbakken en een tuigje en uitlooplijn. Voor een tuigje en uitlooplijn ga ik naar de dierenwinkel zelf als de pup er eenmaal is. Genoeg om te bekijken en te passen.
2 uur geleden zei Duken:Gefeliciteerd!!! Wat een mooie aanwinst voor gezinsuitbreiding. Ik ben benieuwd naar de foto's van de pup
Dank. Foto's volgen zo snel mogelijk. Eind volgende week ga ik langs om kennis te maken.