vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.802 of 2.047Volgende

Mooi plaatje weer buiten met het witte dek van sneeuw. 

Voorzichtig aan heren :)

5 uur geleden zei Duken:

Mooi plaatje weer buiten met het witte dek van sneeuw. 

Voor op een ansichtkaart is het prachtig. Ik sta liever in het zonnetje met mijn ladder als ik ramen moet wassen. :yes:

Blijft rustig, kom nou maar met de 4.4 update. Dan krijgen we weer wat activiteit. ;)

Hopelijk gaat alles goed met iedereen. 🤓
Ik zit de laatste tijd met een enorme lading persoonlijke shit, waardoor ik amper online ben.
Tot binnenkort! :)

Vervelend om te horen @Meh Meh hopelijk lost het snel op de shit :(

Je hebt helaas van die momenten in je leven dat het behoorlijk Shit is

1 uur geleden zei Meh Meh:

Hopelijk gaat alles goed met iedereen.

Volgens mij moeten de dagen weer langer, lichter en zonniger gaan worden, want dat werkt denk ik voor iedereen wat positiever. Rustig aan en tot binnenkort @Meh Meh 😉

5 uur geleden zei Meh Meh:

Hopelijk gaat alles goed met iedereen

Een dikke virtuele knuffel vanuit mij. De enorme berg met shit moet een keer minder worden . En ik denk ook met meer licht en zon alles weer beter aan te pakken is.

Rustig aan! En tot snel :roos:

Goedemorgen, YouTube kids is uitgebracht in Nederland!

Een erg fijne app, dan kan mijn dochter van drie eindelijk zelf haar filmpjes kiezen zonder dat mijn eigen YouTube vol met Frozen video's staat :)

Hoppa, ik heb mijn wekelijkse  bijna 24 uur oppassen op mijn 2e kleindochter van ruim 5 maanden er weer opzitten. Ik zou bijna zeggen dat ik te oud wordt voor die onzin, maar aan de andere kant help ik mijn zoon en schoondochter er weer een beetje mee. Die kinderopvang kost ook een klein vermogen volgens mij en mijn dierbare echtgenote mag 's nachts het bed uit om die speen weer in dat bekkie te stoppen als ze begint te jengelen. Welterusten allemaal en werkze morgen. 😁

Administratieve taken, bha, iedereen doet het niet graag maar ze moeten gedaan worden. Bijna afgerond voor vandaag zodat we morgen eens kunnen uitslapen, telefoonstekker uitgetrokken / werkgsm uitgeschakeld zodat we enkel privé bereikbaar zijn, straks een lekker warm gluwijntje en samen naar de eerste 3 delen van het 2e seizoen Star Trek Discovery kijken op Netflix. Voor diegene die er vroeg uit moeten om te werken, VEEL geluk. Oh ja, Netflix kost me 5€ per maand lekker om series en films te zien zonder reclame.

VorigePage 1.802 of 2.047Volgende