Café de Download
Citaat van Meh Meh op 16 januari 2019, 16:25Sapperdeslap, wat een fijne dag toch weer.
Ik bekijk net voor het eerst in maanden mijn accounts van Versio en Neostrada en nou blijkt dat ze hun prijzen met dik 300% hebben verhoogd...
En natuurlijk hebben ze gelijk 4 reseller accounts automatisch afgeschreven, 650 ballen van mijn rekening. 🤬Een fijne avond allemaal. 😀
Sapperdeslap, wat een fijne dag toch weer.
Ik bekijk net voor het eerst in maanden mijn accounts van Versio en Neostrada en nou blijkt dat ze hun prijzen met dik 300% hebben verhoogd...
En natuurlijk hebben ze gelijk 4 reseller accounts automatisch afgeschreven, 650 ballen van mijn rekening. 🤬
Een fijne avond allemaal. 😀
Citaat van Duken op 16 januari 2019, 20:003 uur geleden zei Meh Meh:n natuurlijk hebben ze gelijk 4 reseller accounts automatisch afgeschreven, 650 ballen van mijn rekening. 🤬
Whaaattt!!!!! Dat is een klote actie. Maar je hebt dure hosting. Ik zit bij Strato. VPS server voor 16 euro pm. Ze hebben nu weer een deal voor 3 maanden 1 euro. Ik denk een nieuwe server bij ze af te nemen, daarna een restore van de huidige naar de nieuwe en weer alles bijwerken. Als t goed gaat de DNS records overzetten...
Klink zo maar maar ook weer als 20 uur werk. I need time....
Maar wel erg klote voor je. Alsnog een fijne avond 🥰
3 uur geleden zei Meh Meh:n natuurlijk hebben ze gelijk 4 reseller accounts automatisch afgeschreven, 650 ballen van mijn rekening. 🤬
Whaaattt!!!!! Dat is een klote actie. Maar je hebt dure hosting. Ik zit bij Strato. VPS server voor 16 euro pm. Ze hebben nu weer een deal voor 3 maanden 1 euro. Ik denk een nieuwe server bij ze af te nemen, daarna een restore van de huidige naar de nieuwe en weer alles bijwerken. Als t goed gaat de DNS records overzetten...
Klink zo maar maar ook weer als 20 uur werk. I need time....
Maar wel erg klote voor je. Alsnog een fijne avond 🥰
Citaat van Meh Meh op 16 januari 2019, 21:18Ik verhuis alles naar vimexx.nl en voeg 30 sites samen tot 2 a 3. Dat is zeker 40 uur werk maar dan ben ik van het gedoe af en heb ik hosting met domeinnamen onder een dak voor 200 euro per jaar. Voor een ieder van de 30 domeinnamen zal ik op hosting review websites mijn 1 ster ervaring achterlaten voor mijn huidige hosts. 😆
Ik verhuis alles naar vimexx.nl en voeg 30 sites samen tot 2 a 3. Dat is zeker 40 uur werk maar dan ben ik van het gedoe af en heb ik hosting met domeinnamen onder een dak voor 200 euro per jaar. Voor een ieder van de 30 domeinnamen zal ik op hosting review websites mijn 1 ster ervaring achterlaten voor mijn huidige hosts. 😆
Citaat van Duken op 17 januari 2019, 06:24Klinkt als een goed plan.
30 sites.... Ja dat zijn er een stuk meer als 1 😛
ik ga mijn verhuizing ergens in februari plannen.
goedemorgen trouwens, eerste koffie zit er weer in
Klinkt als een goed plan. 30 sites.... Ja dat zijn er een stuk meer als 1 😛
ik ga mijn verhuizing ergens in februari plannen.
goedemorgen trouwens, eerste koffie zit er weer in
Citaat van Meh Meh op 17 januari 2019, 11:26Het zijn allemaal kleine websites, de meeste bevatten slechts 3 pagina's maar leverden toch maandelijks een paar redelijk grote pinda's op.
Genoeg voor de hosting en jaarlijkse domeinnaam kosten. Maar nu dus niet meer. Samenvoegen op 2 VPS''en lijkt mij het meest praktisch.Een fijne dag allemaal.
Het zijn allemaal kleine websites, de meeste bevatten slechts 3 pagina's maar leverden toch maandelijks een paar redelijk grote pinda's op.
Genoeg voor de hosting en jaarlijkse domeinnaam kosten. Maar nu dus niet meer. Samenvoegen op 2 VPS''en lijkt mij het meest praktisch.
Een fijne dag allemaal.
Citaat van William op 18 januari 2019, 17:03Avond allemaal.
![]()
Altijd leuk als je dan een mailtje zoals dit krijgt: 'Firecore, LLC has invited you to test "Infuse Pro 6"
De eerste alpha-versie is inmiddels beschikbaar. Die ga ik dit weekend eens even op me gemak testen.
![]()
Fijn weekend.
Avond allemaal.
Altijd leuk als je dan een mailtje zoals dit krijgt: 'Firecore, LLC has invited you to test "Infuse Pro 6"
De eerste alpha-versie is inmiddels beschikbaar. Die ga ik dit weekend eens even op me gemak testen.
Fijn weekend.
Citaat van ShadowMaster op 18 januari 2019, 21:18fijne avond iedereen en een fijn weekend gewenst
![]()
fijne avond iedereen en een fijn weekend gewenst
Citaat van Duken op 19 januari 2019, 08:52Jullie ook een goed weekend! Wij gaan zo het bos in, even een luchtje scheppen. Mijn kop zit te vol 🤯
Tof dat je mag meedoen met de Alpha @Monkie. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Jullie ook een goed weekend! Wij gaan zo het bos in, even een luchtje scheppen. Mijn kop zit te vol 🤯
Tof dat je mag meedoen met de Alpha @Monkie. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Citaat van William op 19 januari 2019, 11:452 uur geleden zei Duken:Tof dat je mag meedoen met de Alpha @Monkie. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Gisteravond even geïnstalleerd op me Apple TV. En ik moet zeggen, het draait voor een eerste alpha-versie prima.
Het enigste probleempje waar ik tegenaan loop is dat filmposters regelmatig niet of traag laden.Laat de verbeteringen / nieuwe features in de komende weken maar komen.
Mocht ik een review maken van Infuse 6, dan zal dat later dit jaar zijn.Trouwens, de kans is 50/50 dat er hier eind maart een nieuwe pup rondloopt. 🐕
Middag allemaal.
2 uur geleden zei Duken:Tof dat je mag meedoen met de Alpha @Monkie. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Gisteravond even geïnstalleerd op me Apple TV. En ik moet zeggen, het draait voor een eerste alpha-versie prima.
Het enigste probleempje waar ik tegenaan loop is dat filmposters regelmatig niet of traag laden.
Laat de verbeteringen / nieuwe features in de komende weken maar komen.
Mocht ik een review maken van Infuse 6, dan zal dat later dit jaar zijn.
Trouwens, de kans is 50/50 dat er hier eind maart een nieuwe pup rondloopt. 🐕
Middag allemaal.