Café de Download
Citaat van Schaapje op 2 januari 2019, 19:56Op 31-12-2018 om 19:44 zei Duken:Schaapje!!!! Dat is echt lang geleden! Leuk je weer te zien. Vroeger was je een erg actief lid staat mij nog bij.
![]()
misschien in 2019 weer?
![]()
Klopt! Dat was nog in de hoogtij dagen van Hyves en The Pirate Bay, toen we nog supertrots waren als we een downloadsnelheid behaalden met speedtest van > 10 MB/sec!
(En jij voor het eerst vader werd 😉
Ik zal het forum dit jaar weer in de gaten gaan houden. Hoewel ik nauwelijks nog wat download met de komst van Spotify en Netflix
![]()
/Edit 21:03:
Mijn account is vandaag precies 10 jaar oud! Rondje van mij om dit te vieren! Proost iedereen!
Op 31-12-2018 om 19:44 zei Duken:Schaapje!!!! Dat is echt lang geleden! Leuk je weer te zien. Vroeger was je een erg actief lid staat mij nog bij.
![]()
misschien in 2019 weer?
![]()
Klopt! Dat was nog in de hoogtij dagen van Hyves en The Pirate Bay, toen we nog supertrots waren als we een downloadsnelheid behaalden met speedtest van > 10 MB/sec!
(En jij voor het eerst vader werd 😉
Ik zal het forum dit jaar weer in de gaten gaan houden. Hoewel ik nauwelijks nog wat download met de komst van Spotify en Netflix
/Edit 21:03:
Mijn account is vandaag precies 10 jaar oud! Rondje van mij om dit te vieren! Proost iedereen!
Citaat van Duken op 3 januari 2019, 07:2911 uur geleden zei Schaapje:En jij voor het eerst vader werd 😉
Jeetje... En nu is mijn zoon 9 jaar en me dochters 7 een bijna 3. Wat een tijd had ik toen nog beschikbaar
![]()
gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan. Dat verdient toch een
.
proost!
downloaden doe ik ook steeds minder als vroeger.
11 uur geleden zei Schaapje:En jij voor het eerst vader werd 😉
Jeetje... En nu is mijn zoon 9 jaar en me dochters 7 een bijna 3. Wat een tijd had ik toen nog beschikbaar
gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan. Dat verdient toch een .
proost!
downloaden doe ik ook steeds minder als vroeger.
Citaat van Duken op 4 januari 2019, 21:42Kak .. .mijn thuis server overleden. Lijkt op defect moederbord. Grrrr komt even gaar uit 🙄
Kak .. .mijn thuis server overleden. Lijkt op defect moederbord. Grrrr komt even gaar uit 🙄
Citaat van Demo op 5 januari 2019, 07:039 uur geleden zei Duken:Kak .. .mijn thuis server overleden. Lijkt op defect moederbord. Grrrr komt even gaar uit
Hmmmm. gaat dus geld kosten wat je net in de Efteling hebt gespendeerd. Hopelijk geeft het niet teveel problemen voor je met bepaalde werkzaamheden. 😒
9 uur geleden zei Duken:Kak .. .mijn thuis server overleden. Lijkt op defect moederbord. Grrrr komt even gaar uit
Hmmmm. gaat dus geld kosten wat je net in de Efteling hebt gespendeerd. Hopelijk geeft het niet teveel problemen voor je met bepaalde werkzaamheden. 😒
Citaat van Duken op 5 januari 2019, 20:52Vooral veel Duken werkzaamheden. Moet nu op een andere manier, maar ook daar gaan we volgende week tijd voor maken. Vandaag was de jongste dochter drie geworden en daar hoorde een feestje bij. Iedereen is nu weer naar huis, kunnen wij gaan dwijlen 😛
Vooral veel Duken werkzaamheden. Moet nu op een andere manier, maar ook daar gaan we volgende week tijd voor maken. Vandaag was de jongste dochter drie geworden en daar hoorde een feestje bij. Iedereen is nu weer naar huis, kunnen wij gaan dwijlen 😛
Citaat van Meh Meh op 7 januari 2019, 16:36Ik heb sinds anderhalve week een soort griep. Hopelijk is het geen q-koorts.
Tot binnenkort als het wat beter gaat! 🤓
Ik heb sinds anderhalve week een soort griep. Hopelijk is het geen q-koorts.
Tot binnenkort als het wat beter gaat! 🤓
Citaat van IfElse op 7 januari 2019, 17:09Op 26-12-2018 om 11:13 zei Duken:Hele dag smoke kroeg, 4 dagen achter elkaar... Is dat niet een beetje veel van het goede
Net smash brothers ultimate gekocht voor de switch. Download file is 14 GB... Die wifi chip is traag op dat ding en de USB LAN adapter is van mij USB 2.0.
Dus ik mag 2.5 uur kijken naar een download schermpje. Dat is wel gaar van de Nintendo switch. Betere wifi chipset had fijn geweest.
![]()
Die heb ik met kerst gehad! Leuk spel is het. Verder ook Mario Party gekregen en van mijn cadeaubon van werk heb ook nog twee spellen besteld. Krijg binnenkort Bros Deluxe U binnen.
Op 26-12-2018 om 11:13 zei Duken:Hele dag smoke kroeg, 4 dagen achter elkaar... Is dat niet een beetje veel van het goede
Net smash brothers ultimate gekocht voor de switch. Download file is 14 GB... Die wifi chip is traag op dat ding en de USB LAN adapter is van mij USB 2.0.
Dus ik mag 2.5 uur kijken naar een download schermpje. Dat is wel gaar van de Nintendo switch. Betere wifi chipset had fijn geweest.
![]()
Die heb ik met kerst gehad! Leuk spel is het. Verder ook Mario Party gekregen en van mijn cadeaubon van werk heb ook nog twee spellen besteld. Krijg binnenkort Bros Deluxe U binnen.
Citaat van William op 7 januari 2019, 17:23Avond allemaal.
Ontvang ik de factuur van Januari van Ziggo en wat zie ik, de Black Friday korting is niet verwerkt. Ik heb het toen 4 keer laten bevestigen. 'Ja meneer, het staat in het systeem'
Guess what, de korting stond dus niet in het systeem. Nu heb ik via de chat geregeld dat het alsnog in het systeem wordt gezet. Volgende maand de factuur even in de gaten houden.
Beterschap @Meh Meh
Avond allemaal.
Ontvang ik de factuur van Januari van Ziggo en wat zie ik, de Black Friday korting is niet verwerkt. Ik heb het toen 4 keer laten bevestigen. 'Ja meneer, het staat in het systeem'
Guess what, de korting stond dus niet in het systeem. Nu heb ik via de chat geregeld dat het alsnog in het systeem wordt gezet. Volgende maand de factuur even in de gaten houden.
Beterschap @Meh Meh