do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.790 of 2.047Volgende
9 uur geleden zei Meh Meh:

 

 

Ik had je bericht niet goed gelezen, sorry.
Gewoon kerst vieren, waarschijnlijk had ze het niet anders gewild.
Gecondoleerd.

Geeft niet, nee zeker niet , ik denk niet dat ze had gewild dat we geen kerst vierde vanwege haar, ze vond kerst altijd de leukste tijd , vooral de lichtjes in huis en de kerstversiering.
Kon ze erg van genieten.
Ik vier het dit jaar nog niet echt uitgebreid met familie etentje wat we anders doen maar lekker met alleen het gezin.

Ik zit met kerst waarschijnlijk weer alleen in mijn stal. 
Dat heeft een groot voordeel, ik heb in elk geval een interessante gesprekspartner met dezelfde fantastische smaak. :gek:

3 uur geleden zei Trizomu:

 Nou, op 8 jaar tijd valt het nog mee. Ik kan me nog heel goed de eerste dag herinneren Geregistreerd Februari 17, 2010, dus bijna 9 jaar geleden, heel toevallig op het forum terecht gekomen en heel wat geleerd en nu ..... nu geef ik zelf hulp indien de mogelijkheid er voor is. Wat gaat de tijd toch snel.

Dat is waarom ik op Duken kom. ☺️ Toen ik hier in de prehistorie kwam, ergens medio 2005, wist ik niet hoe ik moest downloaden uit nieuwsgroepen, met torrents was ik ook geheel onbekend. Ik leerde dankzij de handleidingen en advies vrij snel downloaden. Dankzij hulp en heel erg veel gedoe kon ik later films en series met een S-video kabel op TV bekijken. Daarom help ik soms mensen die nieuw zijn, mensen hielpen mij, nu help ik mensen.

Sommige handleidingen zijn alweer verouderd :) Maar de techniek gaat ook best snel en leden deden vroeger ook meer om iets te downloaden. Van het toevoegen van subtitles, tot het branden op een DVD om deze te kunnen bekijken op je televisie. Met een S-video kabel liep je al voor ;)

Goedemorgen deze dinsdag, laten we er een mooie dag van maken! :proost:

Mogge allemaal op deze bewolkte ochtend.

Ik weet niet wat Ziggo momenteel aan het kloten is. Maar volgens 'Mijn Ziggo' heb ik nu enkel nog Volop Bellen en 3 CI+ Modules als abonnement. :wacko:

Gisteren nog even nagevraagd hoe het zit met het 'nieuwe pakket'. Was nog niet geactiveerd, ook de 3e CI+ module niet. Toch raar, dat ding zit al ruim een week in me tv. Dat moest juist om de boel te activeren.

Wel toevallig dat ik bovenstaande nu in 'Mijn Ziggo' zie nadat ik een en ander heb nagevraagd. Maar goed, komt vast in orde. Al hou ik het wel in de gaten.

Da's balen, @Monkie
Kruip even in de telefoon en zoek ze op Facebook op...
Met name openlijk zeiken op feestboek kan wonderen doen.

Het is inderdaad raar. Facebook heb ik niet. Ergens gaat er iets niet goed in dat systeem van ze. Onder 'Producten' lijkt het weer te kloppen.
Als ik vervolgens op 'Wijzig abonnement' klik, zie ik dat ik Volop bellen en 3 modules als huidig abonnement heb. Dat kost 17 euro.

Normaal heb ik een alles-in-een pakket + 2 modules en volop bellen. Als ik dat voor 17 per maand kan krijgen, vind  ik hem prima. :P
Er is ook een retourenvelop onderweg om de 3e CI+module retour te sturen. Ik wacht voor nu nog even totdat ze de module weer ontvangen hebben.
Klopt het dan nog niet, dan duik ik de chat weer in. Daar kunnen ze het ook wel nakijken. Zo niet, dan bellen ze mij maar fijn terug.

Zo, de sint is het land weer uit. Het buikje zit vol met kruidnoten en chocola. Nog even een geweldig stukje over de beste man:

 

 

 

Mijn zoontje met met zijn eigen spaarcentjes voor 25 euro vbucks gekocht. 

Zijn eerste digitale aankoop voor fortnite. Battlepass...  Stiekem best cool 😛

Op 6-12-2018 om 09:54 zei Monkie:

Mogge allemaal op deze bewolkte ochtend.

Ik weet niet wat Ziggo momenteel aan het kloten is. Maar volgens 'Mijn Ziggo' heb ik nu enkel nog Volop Bellen en 3 CI+ Modules als abonnement. :wacko:

Gisteren nog even nagevraagd hoe het zit met het 'nieuwe pakket'. Was nog niet geactiveerd, ook de 3e CI+ module niet. Toch raar, dat ding zit al ruim een week in me tv. Dat moest juist om de boel te activeren.

Wel toevallig dat ik bovenstaande nu in 'Mijn Ziggo' zie nadat ik een en ander heb nagevraagd. Maar goed, komt vast in orde. Al hou ik het wel in de gaten.

Heb je hier ook last van @Monkie ?
https://www.nu.nl/internet/5616074/modems-van-vodafoneziggo-klanten-herstarten-spontaan.html

Een fijn weekend allemaal! :)

1 uur geleden zei Meh Meh:

Nee. Het gaat om Arris Connectboxen. Ik heb een Compal Conectbox.

Lijkt ook enkel voor te komen bij draadloze verbindingen. Ziggo adviseert om wifispot uit te schakelen.

Kennis lijkt er wel last van te hebben. Morgen ga ik er even heen om te kijken of het om een Arris box gaat en of wifispots uit staat. Al helpt dat laatste ook niet overal.

Avond allemaal en een fijn weekend. :)

VorigePage 1.790 of 2.047Volgende