Café de Download
Citaat van William op 9 november 2018, 19:23Van de week zowel bij Banggood en AliExpress meerdere plasma lighters besteld. Komt een order van Banggood (met 2 plasma lighters) niet door de controle heen en is daardoor retour gestuurd.
'We regret to inform you that your order was returned due to the failure of security check when passing the customs office.'
De import/export controles schijnen momenteel te zijn verhoogd. Er zijn nog meer van die dingen onderweg. Dus ben benieuwd of deze wel door de controle komen.
Avond allemaal.
Van de week zowel bij Banggood en AliExpress meerdere plasma lighters besteld. Komt een order van Banggood (met 2 plasma lighters) niet door de controle heen en is daardoor retour gestuurd.
'We regret to inform you that your order was returned due to the failure of security check when passing the customs office.'
De import/export controles schijnen momenteel te zijn verhoogd. Er zijn nog meer van die dingen onderweg. Dus ben benieuwd of deze wel door de controle komen.
Avond allemaal.
Citaat van Duken op 9 november 2018, 22:32Ai.... Kan je ze alsnog krijgen? Of gaan ze automatisch retour en krijg je je geleden terug? Ik ben benieuwd.
Ook een fijne avond!
Ai.... Kan je ze alsnog krijgen? Of gaan ze automatisch retour en krijg je je geleden terug? Ik ben benieuwd.
Ook een fijne avond!
Citaat van William op 10 november 2018, 07:148 uur geleden zei Duken:Ai.... Kan je ze alsnog krijgen? Of gaan ze automatisch retour en krijg je je geleden terug? Ik ben benieuwd.
Bovenstaande order is retour gegaan naar Banggood. Hiervoor krijg ik netjes een refund. Daarna bestel ik ze denk ik gewoon opnieuw.
Bij Bangood zijn er nog 2 andere plasma lighters onderweg en bij AliExpress ook 2. Kijken wat er met deze zal gebeuren.
Mogge allemaal.
8 uur geleden zei Duken:Ai.... Kan je ze alsnog krijgen? Of gaan ze automatisch retour en krijg je je geleden terug? Ik ben benieuwd.
Bovenstaande order is retour gegaan naar Banggood. Hiervoor krijg ik netjes een refund. Daarna bestel ik ze denk ik gewoon opnieuw.
Bij Bangood zijn er nog 2 andere plasma lighters onderweg en bij AliExpress ook 2. Kijken wat er met deze zal gebeuren.
Mogge allemaal.
Citaat van Duken op 11 november 2018, 13:58Goedemiddag,
Vandaag weer Max Verstappen aan het racen Maar ja ook 11 november...dus ik mag langs de deuren met de kids als Max aan het racen is. Misschien her en der even naar binnen gluren om te zien wat de stand is van Max
Goedemiddag,
Vandaag weer Max Verstappen aan het racen Maar ja ook 11 november...dus ik mag langs de deuren met de kids als Max aan het racen is. Misschien her en der even naar binnen gluren om te zien wat de stand is van Max
Citaat van ShadowMaster op 11 november 2018, 15:34Goeiemiddag iedereen , fijne avond nog
![]()
Goeiemiddag iedereen , fijne avond nog
Citaat van Demo op 11 november 2018, 15:34Jaja, vandaag de 11e van de 11e vanochtend om 11.11 uur was de start van het carnaval seizoen en daar hoort vanzelfsprekend de gang langs de deuren bij, met de vol zang vergulde keeltjes van het grut die halsreikend uitkijken naar een berg snoepgoed die helaas voor het grootste deel genuttigd moet worden door pa en ma in de avonduren. 😁
Maar met die iPhone en Android telefoons (die ik niet heb) kan je vast af en toe wel even spieken naar Max Verstappen. 🤣
Jaja, vandaag de 11e van de 11e vanochtend om 11.11 uur was de start van het carnaval seizoen en daar hoort vanzelfsprekend de gang langs de deuren bij, met de vol zang vergulde keeltjes van het grut die halsreikend uitkijken naar een berg snoepgoed die helaas voor het grootste deel genuttigd moet worden door pa en ma in de avonduren. 😁
Maar met die iPhone en Android telefoons (die ik niet heb) kan je vast af en toe wel even spieken naar Max Verstappen. 🤣
Citaat van Duken op 12 november 2018, 06:03Carnaval, ook hier is weer de prins gekozen.
![]()
gisteren nog mogen genieten van Max. Toffe race om te zien en een lekkere soap daarna. Dat wil je als kijker toch stiekem wel. Beetje spanning, duwen en trekken. Max toch nog knap 2de.
en nu alvast beginnen aan de overgebleven 11 november snoepjes... Jamjam
Carnaval, ook hier is weer de prins gekozen.
gisteren nog mogen genieten van Max. Toffe race om te zien en een lekkere soap daarna. Dat wil je als kijker toch stiekem wel. Beetje spanning, duwen en trekken. Max toch nog knap 2de.
en nu alvast beginnen aan de overgebleven 11 november snoepjes... Jamjam
Citaat van Demo op 12 november 2018, 10:383 uur geleden zei Monkie:Fijn die regen. Mag ik zo doorheen.
Goede morgen Monkie,
Ik heb er een paar uur in moeten werken, maar gelukkig weinig wind. 😉
3 uur geleden zei Monkie:Fijn die regen. Mag ik zo doorheen.
Goede morgen Monkie,
Ik heb er een paar uur in moeten werken, maar gelukkig weinig wind. 😉
Citaat van William op 12 november 2018, 17:41Avond allemaal.
![]()
Half november dus de nieuwe polis van de zorgverzekering is weer binnen. Ik ga een paar euro meer betalen per maand.
Ik zal er later nog even een vergelijking op los gooien, al denk ik dat ik lekker blijf zitten waar ik zit.
Avond allemaal.
Half november dus de nieuwe polis van de zorgverzekering is weer binnen. Ik ga een paar euro meer betalen per maand.
Ik zal er later nog even een vergelijking op los gooien, al denk ik dat ik lekker blijf zitten waar ik zit.