vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.762 of 2.047Volgende
4 minuten geleden zei Meh Meh:

Klinkt als bekende BS. 🤪 Kan mij niet voorstellen dat hij echt bewijs levert. Even wachte.... dan netjes een dispute openen. 

Daar ga ik inderdaad ook niet vanuit, dat 'ie met bewijs komt. Voor nu inderdaad dit bericht. Er komt toch niet veel uit, behalve iets als 'Sorry, my friend.' :rofl: De volgende stap is inderdaad een dispute. Al kan dat volgende week pas.

6 uur geleden zei Meh Meh:

WTF... 200 man? Ik neem aan dat het een virtueel feest word? Denk je dat ze alle 200 komen opdagen? 🤪

Idd. 200 man, en niet virtueel, de slaapcontainers zijn geleverd en geplaatst vandaag en morgenvroeg komen ze de verwarmde tent plaatsen zodat we allen met elkaar kunnen ontbijten en het middagmaal kunnen nuttigen. Alle 200 hebben een schriftelijke, nou ja email, gestuurd dat ze komen. Anders zijn ze wel 250€ kwijt die betaald is als borg.

2 minuten geleden zei Trizomu:

Idd. 200 man, en niet virtueel, de slaapcontainers zijn geleverd en geplaatst vandaag en morgenvroeg komen ze de verwarmde tent plaatsen zodat we allen met elkaar kunnen ontbijten en het middagmaal kunnen nuttigen. Alle 200 hebben een schriftelijke, nou ja email, gestuurd dat ze komen. Anders zijn ze wel 250€ kwijt die betaald is als borg.

Met alle respect, heb je teveel groene struik gerookt of meen je het mauw echt? 🤪
Als iemand dit echt zou doen denk ik dat de wat simpelere media (nu.nl, telegraaf, SBS en co) hier graag aandacht aan zouden besteden.

21 minuten geleden zei Meh Meh:

Met alle respect, heb je teveel groene struik gerookt of meen je het mauw echt? 🤪
Als iemand dit echt zou doen denk ik dat de wat simpelere media (nu.nl, telegraaf, SBS en co) hier graag aandacht aan zouden besteden. 

Heeft niets met Oregano te maken, heb er zelfs deze week geen aangeraakt (behalve vandaag, nu). Idd. een gewestelijke omroep (lokale tv hebben we ook in België hoor 😋) hebben we gecontacteerd en die komen dus dat gaat een boeltje worden, ze komen wel op de eerste dag met een volledig team en de andere dagen is het enkel één reporter. Er is wel een duidelijk contract opgesteld dat het enkel mag gebruikt worden op die lokale zender en dat andere uitzendingen van andere zenders en / of vermeldingen die al dan niet digitaal of geschreven zijn enkel kunnen na een schriftelijke toelating van onze zijde, dit in verband met de privacy van de genodigden die toegezegd hebben (schriftelijk) dat er enkel één zender mag zijn om van de samenkomst (verjaardag) een verslag te maken. Voor alles uitgezonden wordt moeten we eerst wel alles kunnen bekijken zodat we eventueel bepaalde zaken er kunnen laten uithalen, want wat het groen betreft moeten we echt wel opletten wat de wet betreft. We zijn er reeds een jaar mee bezig om alle nodige vergunningen te bekomen, en ik kan jullie verzekeren dat het er een hele boel zijn, verzekeringen in orde brengen, brandweer laten alles nakijken in verband met brandveiligheid, medische hulp zoeken voor ingeval van nood (we zullen een ploeg van het rode kruis standby hebben) .

PS: Alle rechten qua berichtgeving blijven wel bij ons, dit zowel geschreven / digitaal als uitzendingen, dit ligt spijkerhard en dichtgetimmerd contractueel vast.

oKE, dan wens ik u een fijn STO verjaardagsfeestje toe. Wij zien de eventuele beelden graag indien mogelijk. 🤓 

Een kort(nou ja wat is kort) verslag laat ik zeker weten. En nu een koud biertje, het was een vermoeiende dag maar een leuke.

Mogge allemaal op deze zonnige ochtend.

Wat tof @Trizomu !!! We kunnen daar binnen duken ook aandacht aan besteden. Als je wilt een nieuwsbericht of een verslag van het sto feest .

Prachtig dat je het opzet, ik ben er benieuwd... Klinkt als een plan waar je heel veel voor moet regelen. Lijkt me een tof evenement om over te lezen. :)

goedemorgen!

inderdaad lijkt mij ook een mooi evenement om over te lezen

vooral omdat het over star trek gaat, leuke serie :)

Wat een zonnige herfstdag. Niet te koud noch te warm. helemaal mooi zo.
Een fijne dag allemaal. :)

VorigePage 1.762 of 2.047Volgende