vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.759 of 2.047Volgende

En voor extra liefde, alleen leden kunnen content rapporten zodat we weten wie wat aanmeld en we met elkaar kunnen overleggen.

Wij krijgen het idee dat Jantje een bericht van Pietje niet leuk vind. Daarna als gast op duken.nl komt en het bericht van Pietje rapporteert als slecht bericht met groet van een andere gebruiker.

❤️❤️❤️❤️

11 minuten geleden zei Duken:

Nieuwe avatar @Monkie :)

die film krijgt inderdaad goede recensies maar ziet er erg bizar uit @Meh Meh... Brrrrr ;)

Hahaha die nieuwe avatar van Monkie valt inderdaad gelijk op en geeft dan ook blijk van een goede aanpassing.

Wat betreft die film Mandy, is een leuke out of de box rol voor Nicolas Cage, waar je hem niet echt vaak in ziet.

Ghost Rider was ook wel een redelijke futuristische rol van hem waar hij fantastisch in speelde.

Ik zie dat het in bepaalde topics weer erg roerig was. Jammer, het is amper bij te houden.

Een fijne avond allemaal.

Zo, Mojave inmiddels geïnstalleerd en alles draait zoals het hoort.

De postbode gaat het binnenkort weer druk krijgen. Had weer eens een 'Shoppen in China' momentje.  Er zijn 10 pakketjes onderweg, waarvan 7 voor mezelf.:yahoo:

1 uur geleden zei Duken:

Nieuwe avatar @Monkie :)

Jup, vond het tijd voor iets anders. :)

Avond allemaal.

10 pakketjes? ;) Wat voor moois heb je dan.

Ik kreeg vandaag een 128 GB SD kaartje binnen voor de Switch. 32 GB was niet genoeg meer.
Ben ik met mijn zoontje bezig en wil ik snel even de doos openscheuren. Krak ik toch dat SD kaartje om.... stuk 🆘 :help: .. geen tijd genomen om de schaar te pakken....

Heel dom.... even de bol gemaild. Misschien kunnen we er nog iets mee. Stom

Dat is zonde man! Ik had ooit een SD kaartje in mijn Pi zitten, in mijn koffer.
Kwam terug in Nederland, was de SD doorgeknipt. Denk dat de douane in China geen SD in mijn Pi wou tijdens de vlucht.

Hopelijk blijft het voorlopig rustig op het forum. Gekkenhuis.

Een fijne avond allen. 🤓

17 minuten geleden zei Duken:

10 pakketjes? ;) Wat voor moois heb je dan.

Ik kreeg vandaag een 128 GB SD kaartje binnen voor de Switch. 32 GB was niet genoeg meer.
Ben ik met mijn zoontje bezig en wil ik snel even de doos openscheuren. Krak ik toch dat SD kaartje om.... stuk 🆘 :help: .. geen tijd genomen om de schaar te pakken....

Heel dom.... even de bol gemaild. Misschien kunnen we er nog iets mee. Stom

Oef, dat is zonde van het kaartje. Hopelijk doet Bol.com niet moeilijk en sturen ze je een nieuwe op. In de Switch kan een SD-kaartje van maximaal 128GB als ik me niet vergis?

Redmi Note 5 telefoon, case en screenprotector.  Yeelight led bulbs. Wifi smart sockets. Nintendo switch racing wheels. Ik zal eens een foto maken als al het spul binnen is. :)

Ik ga hem inderdaad retourneren.... Ik hoop dat bol aardig is. Koop genoeg bij de webshop.

Al is dit echt een hele stomme fout van mijzelf. 

Maar als kaartjes doorknippen door de douane is ook stom vervelend....

In iedergeval, nu eerst koffie en goedemorgen deze mooie donderdag!

Altijd leuk. Een seller op AliExpress die je neppe/verkeerde tracking numbers geeft. Het zou verzonden worden met China Post. Krijg ik tracking numbers van DHL. :rofl:

Beide pakketjes zijn al bezorgd, in Roermond. Jammer genoeg woon ik daar niet. Ik ga eens mailen, kijken wat 'ie zegt.

Mogge allemaal.

3 uur geleden zei Monkie:

Altijd leuk. Een seller op AliExpress die je neppe/verkeerde tracking numbers geeft. Het zou verzonden worden met China Post. Krijg ik tracking numbers van DHL. :rofl:

Beide pakketjes zijn al bezorgd, in Roermond. Jammer genoeg woon ik daar niet. Ik ga eens mailen, kijken wat 'ie zegt.

Mogge allemaal.

nou lekker dan bezorgd in Roermond terwijl je er niet woont, ben benieuwd wat ze hier mee gaan doen :(

hopelijk krijg je je pakketjes nog

VorigePage 1.759 of 2.047Volgende