Café de Download
Citaat van Gunner op 17 september 2018, 09:27Met p2H hing er ook nog een grote releasegroep aan vast met goede subs. die zijn ook gestopt dus idd zie ik niet snel zoiets meer opstaan. zie ook nog niet echt redenen om me te registreren op sommige sites die ik hier voorbij zie komen.
Met p2H hing er ook nog een grote releasegroep aan vast met goede subs. die zijn ook gestopt dus idd zie ik niet snel zoiets meer opstaan. zie ook nog niet echt redenen om me te registreren op sommige sites die ik hier voorbij zie komen.
Citaat van Meh Meh op 17 september 2018, 18:519 uur geleden zei Gunner:Met p2H hing er ook nog een grote releasegroep aan vast met goede subs. die zijn ook gestopt dus idd zie ik niet snel zoiets meer opstaan. zie ook nog niet echt redenen om me te registreren op sommige sites die ik hier voorbij zie komen.
P2H is onvervangbaar. En, het wegvallen van releasegroepen die goede ondertiteling maakte, is erg jammer.
Ik weet zeker dat nieuwe mensen, mogelijk oude releasegroepen, verder zullen gaan.
En, het is niet onwaarschijnlijk dat ze ieder hun eigen websites opzetten.
Ze beginnen klein, maar uiteindelijk heeft Brein weer vele grote Nederlandse torrent en usenet websites te sluiten.
Maar dat zal dan niet zo makkelijk gaan. Mensen leren van hun fouten en gaan daarna gewoon verder.
9 uur geleden zei Gunner:Met p2H hing er ook nog een grote releasegroep aan vast met goede subs. die zijn ook gestopt dus idd zie ik niet snel zoiets meer opstaan. zie ook nog niet echt redenen om me te registreren op sommige sites die ik hier voorbij zie komen.
P2H is onvervangbaar. En, het wegvallen van releasegroepen die goede ondertiteling maakte, is erg jammer.
Ik weet zeker dat nieuwe mensen, mogelijk oude releasegroepen, verder zullen gaan.
En, het is niet onwaarschijnlijk dat ze ieder hun eigen websites opzetten.
Ze beginnen klein, maar uiteindelijk heeft Brein weer vele grote Nederlandse torrent en usenet websites te sluiten.
Maar dat zal dan niet zo makkelijk gaan. Mensen leren van hun fouten en gaan daarna gewoon verder.
Citaat van snowboardsissy op 17 september 2018, 19:5214 uur geleden zei Duken:Met Spotify, Netflix, Ziggo plus HBO blabla pakketten mis je soms nog mogelijkheden. Waar kan mijn dochter nu weer Frozen kijken?! Ja... Die is opeens weer verdwenen van de betaalde stream sites
![]()
met dank aan disney die zijn eigen betaalde streamingdienst heeft opgezet, die halen langzaamaan alle disney titels weg bij anderen zoals netflix.
dus binnenkort geen starwars, marvel en andere disney producten op netflix
14 uur geleden zei Duken:Met Spotify, Netflix, Ziggo plus HBO blabla pakketten mis je soms nog mogelijkheden. Waar kan mijn dochter nu weer Frozen kijken?! Ja... Die is opeens weer verdwenen van de betaalde stream sites
![]()
met dank aan disney die zijn eigen betaalde streamingdienst heeft opgezet, die halen langzaamaan alle disney titels weg bij anderen zoals netflix.
dus binnenkort geen starwars, marvel en andere disney producten op netflix
Citaat van ShadowMaster op 17 september 2018, 20:01het is er allemaal niet leuker op geworden nu de beste nzb site's weg zijn en de beste torrent site
ik downloadt nu ook bijna niet meer eigenlijk , alleen echt nog wat ik echt leuk vindt en graag wil hebben.
ik heb zelf ook netflix via familie die toevallig dat hebben en meerdere accounts mogen hebben daarvan mocht ik gebruik maken, erg fijn kijk er regelmatig even wat voor leuke dingen ik wil kijken.
ik zelf zou ook erg graag nog video land willen , iemand daar nog meningen over ?
het is er allemaal niet leuker op geworden nu de beste nzb site's weg zijn en de beste torrent site
ik downloadt nu ook bijna niet meer eigenlijk , alleen echt nog wat ik echt leuk vindt en graag wil hebben.
ik heb zelf ook netflix via familie die toevallig dat hebben en meerdere accounts mogen hebben daarvan mocht ik gebruik maken, erg fijn kijk er regelmatig even wat voor leuke dingen ik wil kijken.
ik zelf zou ook erg graag nog video land willen , iemand daar nog meningen over ?
Citaat van ShadowMaster op 18 september 2018, 10:29Goeiemiddag allen
Goeiemiddag allen
Citaat van Demo op 18 september 2018, 15:28Op Tweakers stond nog een stukje over Fortnite-spelers hebben geen Nintendo Switch Online-abonnement nodig om het spel online met de Nintendo Switch te kunnen spelen.
Misschien wel interessant om even te lezen gezien de aandacht hier op het forum voor de Nintendo Switch. 😉
En nog een nieuwtje over de Sega Mega Drive Classics-bundel.
https://tweakers.net/nieuws/143509/sega-mega-drive-classics-bundel-komt-naar-nintendo-switch.html
Op Tweakers stond nog een stukje over Fortnite-spelers hebben geen Nintendo Switch Online-abonnement nodig om het spel online met de Nintendo Switch te kunnen spelen.
Misschien wel interessant om even te lezen gezien de aandacht hier op het forum voor de Nintendo Switch. 😉
https://tweakers.net/nieuws/143509/sega-mega-drive-classics-bundel-komt-naar-nintendo-switch.html
Citaat van William op 18 september 2018, 17:10Avond allemaal.
1 uur geleden zei Drifter:Op Tweakers stond nog een stukje over Fortnite-spelers hebben geen Nintendo Switch Online-abonnement nodig om het spel online met de Nintendo Switch te kunnen spelen.
Dat had ik inderdaad gelezen van Fortnite. Mooi nieuws over Sega Mega Drive. Tijdens de Direct-uitzending werden er wat games betreft leuke aankondigingen gedaan voor 2019.
Luigi's Mansion 3 (voorlopige titel), Yoshi's Crafted en New Super Mario Bros. U Deluxe zijn er 3 die ik zeker zal gaan kopen.
Avond allemaal.
1 uur geleden zei Drifter:Op Tweakers stond nog een stukje over Fortnite-spelers hebben geen Nintendo Switch Online-abonnement nodig om het spel online met de Nintendo Switch te kunnen spelen.
Dat had ik inderdaad gelezen van Fortnite. Mooi nieuws over Sega Mega Drive. Tijdens de Direct-uitzending werden er wat games betreft leuke aankondigingen gedaan voor 2019.
Luigi's Mansion 3 (voorlopige titel), Yoshi's Crafted en New Super Mario Bros. U Deluxe zijn er 3 die ik zeker zal gaan kopen.