wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.742 of 2.047Volgende

Avond allemaal.

Inmiddels zijn er 2 Yeelight V2 bulbs onderweg. Laat maar komen. 😀

Ook de nieuwe V2 ledstrip en meerdere verlengstukjes van 1 meter staan op me lijstje. Deze worden pas in september en oktober verzonden zie ik.

Ik heb nog een smart bulb willen maar snap er helemaal nax van.
Chinese handleiding wilt ook niet echt helpen. 🤪

Ik heb een Google home en een tweetal yeelight V1. Ik merk dat ik niks met de lampen doe. Toch maar weer eens induiken. Er staat een schema in en daarmee houd het op. 

Goede avond trouwens. Ik duik onder de warme wol. 😙🛏️🛌

Mogge allemaal :)

Goedemiddag allemaal 🤓

GOeieavond allemaal ;) 

Avond allemaal.

PostNL, het is weer eens zover. Afgelopen zaterdag een ‘We hebben u gemist’ briefje op de mat. Dat klopt, ik was inderdaad niet thuis.
Hierop stond dat ik het pakket de eerstvolgende werkdag kon afhalen bij een afhaalpunt. Dat is in mijn geval eigenlijk de eerste keer dat ze een pakket (niet uit China) direct naar het afhaalpunt brengen.

Normaal geven ze het bij de buren af of komen ze terug.
Ik ging maandag naar het afhaalpunt. Het pakket is nog niet binnengekomen. Ik ging er dinsdag heen. Het pakket is nog niet binnengekomen. Ik ga er vandaag heen. Het pakket is nog niet binnengekomen.
Morgen is de laatste keer dat ik er heen ga. Als er dan nog niets binnen is gekomen, dien ik een klacht in.

Toevallig had een kennis hetzelfde. Die was vorige week ook niet thuis. Ook meerdere keren naar het afhaalpunt geweest, zonder resultaat. Die heeft het pakket deze week pas kunnen ophalen.

postnl is soms echt ....

wij hebben ook een kerel die komt het pakketje brengen zit de gehele tijd te telefoneren , als die aanbelt loopt die bijna gelijk weer weg , dus je moet eigenlijk gewoon bij de deur staan

Dat is vervelend, zeker als je iets wilt hebben en het voor het grijpen lag. Postnl heeft het druk met al die pakketten uit China. Maar daarmee mag het niet zo zijn dat ze pakketten zo lang achterhouden.

Fijne avond! :)

goede nacht iedereen.😴

VorigePage 1.742 of 2.047Volgende