wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.734 of 2.047Volgende
1 uur geleden zei ShadowMaster:

Het erge is dat onze baas in zijn kantoor z'n split heeft en waar wij werken noppes 

Dat is overal man. Niet normaal maar zo werkt het.

Mensen die zich zuur werken hebben geen airco en de bobo's die 10 keer meer verdienen achter een bureau hebben een airco, een koffieautomaat met verse bonen en een assistente die ook op verzoek onder het bureau 'werkt'. Was ik maar een bobo. 😢

4 uur geleden zei Trizomu:

Niet alleen heeft zowat iedereen last van de warmte, maar men zou denken dat de Nederlandse politie er nu wel héél veel last van heeft als men ziet wat de aankoop is van hu!n nieuwste politiewagen 😵

politietrekker.jpg

Die traktor is bewerkt met Photoshop. Agent vorderde een tractor om achter 3 fietsendieven aan te gaan.

Een fijne avond allemaal! 

19 uur geleden zei Meh Meh:

hebben op de 23ste, 3 dagen geleden, een nieuw SSL certificaat aangevraagd. Het zou mij dus niet verbazen als ze toch verder gaan.

Dat is goed nieuws in deze warme dagen. Zouden ze dan toch terug komen voor de 173 keer? :) Laten we het hopen.

Politie tractor... Deze is wat mooier en waarschijnlijk wel echt 😁

nissan-gt-r-police-pursuit.jpg uit

Waar de politie in Dubai in rijdt is helemaal ziek.

dubai-police-lamborghinis-820x420.jpg

Een fijn weekend allemaal, ik ga nu even een regendans doen. 

nice wagens 😮

Wat is het hier rustig... Zijn jullie met zijn allen ergens een regendans aan het doen? 

23 minuten geleden zei Meh Meh:

regendans

Geen regendans, even geen energie voor de computer. Buiten met de telefoon op, maar verder even te heet :) serieus warm binnen.... 

Regendans of niet, ik denk dat het dit weekend wel gaat regenen.

Een fijne dag allemaal, waarschijnlijk ben ik zaterdag offline.

het regent lekker :)

Eigenlijk zijn we best raar :P als het te warm is willen we regen en als het regent willen we zon en als het winter is missen we de zon :P

Maar was geen regendans aan het doen, binnen is het nog steeds erg warm nu 26 graden, maar hebben echt alles open staan.
Buiten was het straks 23 graden

Ik vind dit uitstekend, beetje zon, heel stuk cooler. Mijn regendans heeft dus geholpen... Komt toch heel wat wat bij kijken.
Je moet eerst poedelnaakt een kampvuur maken, midden op een drukke rotonde.
En als je jezelf dan helemaal hebt ingesmeerd met pindakaas en jam moet je sinterklaasliedjes achterstevoren zingen.
Werkt altijd, alleen kan de politie knap zeiken over niets, maar dat hoort erbij. 

vraagje aan jullie , jullie bestellen ook bij aliexpress toch ?

we hebben het er tenminste wel eens over gehad hier :P

als je daar een polor horloge zou bestellen krijg je die dan in engels of zit er dan ook nederlandstalig op of bij ??
vraag ik mij eigenlijk af.

wil heel graag z'n horloge met bloeddrukmeter, hartslagmeter en dat whatsapp er op en daar maar voor 24 euro , in nederland betaal ik snel 100 a 120 euro.

VorigePage 1.734 of 2.047Volgende