Café de Download
Citaat van Demo op 27 april 2009, 08:02vanmiddag en morgen lekker de hele tijd alleen thuis, en als het goed is is me pc rond 12 uur weer gemaakt
, kan ik dus na 2-3 maanden weer op trackmania
vanmiddag en morgen lekker de hele tijd alleen thuis, en als het goed is is me pc rond 12 uur weer gemaakt , kan ik dus na 2-3 maanden weer op trackmania
Citaat van Schaapje op 27 april 2009, 17:55ben vandaag naar Maarssen geweest, lekker gegeten in een restaurant en we hebben gevaren door de stad.
morgen willen wij naar dat mediapark museum gaan in hilversum, alleen we kunnen nergens de openingstijden+entree prijzen vinden. :redface: kunnen jullie dat wel vinden?
ben vandaag naar Maarssen geweest, lekker gegeten in een restaurant en we hebben gevaren door de stad.
morgen willen wij naar dat mediapark museum gaan in hilversum, alleen we kunnen nergens de openingstijden+entree prijzen vinden. :redface: kunnen jullie dat wel vinden?
Citaat van William op 28 april 2009, 10:34dan moet ik er vanmiddag naartoe fietsen... nee doe ik toch maar niet
volgens mij was het van 10 tot 5
en vrij duur
bel anders ff: 035 - 677 3434
dan moet ik er vanmiddag naartoe fietsen... nee doe ik toch maar niet
volgens mij was het van 10 tot 5
en vrij duur
bel anders ff: 035 - 677 3434
Citaat van Duken op 28 april 2009, 10:54Haha wat geweldige "laws" !
http://www.murphys-laws.com/murphy/murphy-computer.html
Zoals:
# No matter how good of a deal you get on computer components, the price will always drop immediately after the purchase.
# The boss will always come to your workspace when you accidentally open an adult link
# No matter how hard you work, the boss will only appear when you access the Internet.
geweldig!
Haha wat geweldige "laws" !
Zoals:
# No matter how good of a deal you get on computer components, the price will always drop immediately after the purchase.
# The boss will always come to your workspace when you accidentally open an adult link
# No matter how hard you work, the boss will only appear when you access the Internet.
geweldig!
Citaat van Sander op 28 april 2009, 11:27ben vandaag naar Maarssen geweest, lekker gegeten in een restaurant en we hebben gevaren door de stad.
Ik woon in Hilversum
Wil je naar dat Beeld en Geluid gebouw toe ofzo ?
Ik kan dan wel even kijken.
ben vandaag naar Maarssen geweest, lekker gegeten in een restaurant en we hebben gevaren door de stad.
Ik woon in Hilversum
Wil je naar dat Beeld en Geluid gebouw toe ofzo ?
Ik kan dan wel even kijken.
Citaat van Demo op 28 april 2009, 11:48Haha wat geweldige "laws" !
Zoals:
geweldig!
die zijn inderdaad goed:
* Law of Acceleration
A computer that has surpassed its user's frustration capacity (FC) will accelerate downwards at 9.8 meters per second squared.
* Millions of people believe they are animals, but I have yet to meet one that believe in Windows' stability. Even human stupidity has limits!
*You will get disconnected from the Internet or experience a computer crash when you are downloading. If you don't experience one within 80% completion, then it will happen at 99%. If you do manage to get the file, then it will turn out to be completely useless and/or invalid.
* If you need to shutdown your PC ASAP, It will restart.
* If you're in a hurry, your computer will crash, a hard drive will become corrupted, or your files will be erased. Any way, you're screwed if you have a deadline.
* When designing a program to handle all possible dumb errors, nature creates a dumber user
Haha wat geweldige "laws" !
Zoals:
geweldig!
die zijn inderdaad goed:
* Law of Acceleration
A computer that has surpassed its user's frustration capacity (FC) will accelerate downwards at 9.8 meters per second squared.
* Millions of people believe they are animals, but I have yet to meet one that believe in Windows' stability. Even human stupidity has limits!
*You will get disconnected from the Internet or experience a computer crash when you are downloading. If you don't experience one within 80% completion, then it will happen at 99%. If you do manage to get the file, then it will turn out to be completely useless and/or invalid.
* If you need to shutdown your PC ASAP, It will restart.
* If you're in a hurry, your computer will crash, a hard drive will become corrupted, or your files will be erased. Any way, you're screwed if you have a deadline.
* When designing a program to handle all possible dumb errors, nature creates a dumber user
Citaat van Schaapje op 28 april 2009, 18:40jaa ik ben in dat beeld en geluid ding geweest
.
maar het was heel druk dat was wat minder :s
de entree prijzen waren: €13,50 volwassenen €7,50 kinderen
jaa ik ben in dat beeld en geluid ding geweest .
maar het was heel druk dat was wat minder :s
de entree prijzen waren: €13,50 volwassenen €7,50 kinderen