do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 173 of 2.047Volgende

in de regen is echt rlx, weinig bezoekers!

vanmiddag en morgen lekker de hele tijd alleen thuis, en als het goed is is me pc rond 12 uur weer gemaakt :) , kan ik dus na 2-3 maanden weer op trackmania :)

ben vandaag naar Maarssen geweest, lekker gegeten in een restaurant en we hebben gevaren door de stad.

morgen willen wij naar dat mediapark museum gaan in hilversum, alleen we kunnen nergens de openingstijden+entree prijzen  vinden.  :redface: kunnen jullie dat wel vinden?

dan moet ik er vanmiddag naartoe fietsen... nee doe ik toch maar niet

volgens mij was het van 10 tot 5

en vrij duur

bel anders ff: 035 - 677 3434

Haha wat geweldige "laws" !

http://www.murphys-laws.com/murphy/murphy-computer.html

Zoals:

# No matter how good of a deal you get on computer components, the price will always drop immediately after the purchase.

# The boss will always come to your workspace when you accidentally open an adult link

# No matter how hard you work, the boss will only appear when you access the Internet.

geweldig!

ben vandaag naar Maarssen geweest, lekker gegeten in een restaurant en we hebben gevaren door de stad.

morgen willen wij naar dat mediapark museum gaan in hilversum, alleen we kunnen nergens de openingstijden+entree prijzen   vinden.  :redface: kunnen jullie dat wel vinden?

Ik woon in Hilversum :P

Wil je naar dat Beeld en Geluid gebouw toe ofzo ?

Ik kan dan wel even kijken.

Ben ik ook geweest, is echt heel leuk om te doen :)

Haha wat geweldige "laws" !

http://www.murphys-laws.com/murphy/murphy-computer.html

Zoals:

# No matter how good of a deal you get on computer components, the price will always drop immediately after the purchase.

# The boss will always come to your workspace when you accidentally open an adult link

# No matter how hard you work, the boss will only appear when you access the Internet.

geweldig!

die zijn inderdaad goed:

* Law of Acceleration

A computer that has surpassed its user's frustration capacity (FC) will accelerate downwards at 9.8 meters per second squared.

* Millions of people believe they are animals, but I have yet to meet one that believe in Windows' stability. Even human stupidity has limits!

*You will get disconnected from the Internet or experience a computer crash when you are downloading. If you don't experience one within 80% completion, then it will happen at 99%. If you do manage to get the file, then it will turn out to be completely useless and/or invalid.

* If you need to shutdown your PC ASAP, It will restart.

* If you're in a hurry, your computer will crash, a hard drive will become corrupted, or your files will be erased. Any way, you're screwed if you have a deadline.

* When designing a program to handle all possible dumb errors, nature creates a dumber user

jaa ik ben in dat beeld en geluid ding geweest  :P.

maar het was heel druk dat was wat minder  :s

de entree prijzen waren: €13,50 volwassenen €7,50 kinderen

Pffft gister half 4 thuis, nu half 10 weer op om verder te gaan in amsterdam  :s  :peace:

VorigePage 173 of 2.047Volgende