wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.720 of 2.047Volgende

Ergens wordt ik er een beetje misselijk van. Aan de andere kant zou het wel handig zijn, zo'n vrouw. Dan heb je altijd een zacht matras.

Gisteren al mijn games verwijderd behalve PUBG. Ik zit te laatste tijd teveel te gamen... 🤪

4 uur geleden zei Meh Meh:

Gisteren al mijn games verwijderd behalve PUBG. Ik zit te laatste tijd teveel te gamen... 🤪

Respect :) de beste en snelste manier. Ik probeer nu ook minder met die telefoon bezig te zijn. Blijft lastig...

Maar speel je nog veel PUBG? 

Ik ga slapen.... Truste!

PUBG speel ik nog regelmatig. Maar ook wat teveel, ik merk dat mijn werk er wat onder lijdt. Misschien gooi ik PUBG er ook uit. 

6 uur geleden zei Duken:

Nu ben ik nog benieuwd naar die rode oortjes ;)

Laat ons zeggen dat het 1m70 groot is en op 2 batterijen werkt, rarara. 🤣8P

1m70 is wel groot ... :) Maar met batterijen heeft bijna elke Nederlander in het nachtkastje liggen 😛

Goedemorgen!!! Gefeliciteerd aan mijzelf :proost:;)

Op 1-6-2018 om 22:57 zei Meh Meh:

PUBG speel ik nog regelmatig. Maar ook wat teveel, ik merk dat mijn werk er wat onder lijdt. Misschien gooi ik PUBG er ook uit. 

snap het helemaal, bekende quote 's avonds laat is toch wel: 'nog een potje? ja is goed' en voor je het weet is het 1 uur's nachts.

gefeliciteerd duken

15 uur geleden zei Duken:

Goedemorgen!!! Gefeliciteerd aan mijzelf :proost:;)

Ohhh... je was jarig. Wat  ben ik soms toch een onoplettende josti.
Alsnog van harte gefeliciteerd! 🎉

2 uur geleden zei snowboardsissy:

snap het helemaal, bekende quote 's avonds laat is toch wel: 'nog een potje? ja is goed' en voor je het weet is het 1 uur's nachts.

Ik speel PUBG nog een tijdje, maar wil er binnenkort mee kappen. Zonde om iedere dag een paar uur weg te gooien. 

VorigePage 1.720 of 2.047Volgende