Café de Download
Citaat van Meh Meh op 1 juni 2018, 16:11Ergens wordt ik er een beetje misselijk van. Aan de andere kant zou het wel handig zijn, zo'n vrouw. Dan heb je altijd een zacht matras.
Gisteren al mijn games verwijderd behalve PUBG. Ik zit te laatste tijd teveel te gamen... 🤪
Ergens wordt ik er een beetje misselijk van. Aan de andere kant zou het wel handig zijn, zo'n vrouw. Dan heb je altijd een zacht matras.
Gisteren al mijn games verwijderd behalve PUBG. Ik zit te laatste tijd teveel te gamen... 🤪
Citaat van Duken op 1 juni 2018, 20:234 uur geleden zei Meh Meh:Gisteren al mijn games verwijderd behalve PUBG. Ik zit te laatste tijd teveel te gamen... 🤪
Respect
de beste en snelste manier. Ik probeer nu ook minder met die telefoon bezig te zijn. Blijft lastig...
Maar speel je nog veel PUBG?
Ik ga slapen.... Truste!
4 uur geleden zei Meh Meh:Gisteren al mijn games verwijderd behalve PUBG. Ik zit te laatste tijd teveel te gamen... 🤪
Respect de beste en snelste manier. Ik probeer nu ook minder met die telefoon bezig te zijn. Blijft lastig...
Maar speel je nog veel PUBG?
Ik ga slapen.... Truste!
Citaat van Meh Meh op 1 juni 2018, 20:57PUBG speel ik nog regelmatig. Maar ook wat teveel, ik merk dat mijn werk er wat onder lijdt. Misschien gooi ik PUBG er ook uit.
PUBG speel ik nog regelmatig. Maar ook wat teveel, ik merk dat mijn werk er wat onder lijdt. Misschien gooi ik PUBG er ook uit.
Citaat van Trizomu op 1 juni 2018, 22:226 uur geleden zei Duken:Nu ben ik nog benieuwd naar die rode oortjes
Laat ons zeggen dat het 1m70 groot is en op 2 batterijen werkt, rarara. 🤣
6 uur geleden zei Duken:Nu ben ik nog benieuwd naar die rode oortjes
Laat ons zeggen dat het 1m70 groot is en op 2 batterijen werkt, rarara. 🤣
Citaat van Duken op 2 juni 2018, 05:491m70 is wel groot ...
Maar met batterijen heeft bijna elke Nederlander in het nachtkastje liggen 😛
1m70 is wel groot ... Maar met batterijen heeft bijna elke Nederlander in het nachtkastje liggen 😛
Citaat van snowboardsissy op 3 juni 2018, 18:41Op 1-6-2018 om 22:57 zei Meh Meh:PUBG speel ik nog regelmatig. Maar ook wat teveel, ik merk dat mijn werk er wat onder lijdt. Misschien gooi ik PUBG er ook uit.
snap het helemaal, bekende quote 's avonds laat is toch wel: 'nog een potje? ja is goed' en voor je het weet is het 1 uur's nachts.
Op 1-6-2018 om 22:57 zei Meh Meh:PUBG speel ik nog regelmatig. Maar ook wat teveel, ik merk dat mijn werk er wat onder lijdt. Misschien gooi ik PUBG er ook uit.
snap het helemaal, bekende quote 's avonds laat is toch wel: 'nog een potje? ja is goed' en voor je het weet is het 1 uur's nachts.
Citaat van snowboardsissy op 3 juni 2018, 18:41gefeliciteerd duken
gefeliciteerd duken
Citaat van Meh Meh op 3 juni 2018, 21:3215 uur geleden zei Duken:Goedemorgen!!! Gefeliciteerd aan mijzelf
Ohhh... je was jarig. Wat ben ik soms toch een onoplettende josti.
Alsnog van harte gefeliciteerd! 🎉
15 uur geleden zei Duken:Goedemorgen!!! Gefeliciteerd aan mijzelf
Ohhh... je was jarig. Wat ben ik soms toch een onoplettende josti.
Alsnog van harte gefeliciteerd! 🎉
Citaat van Meh Meh op 3 juni 2018, 21:342 uur geleden zei snowboardsissy:snap het helemaal, bekende quote 's avonds laat is toch wel: 'nog een potje? ja is goed' en voor je het weet is het 1 uur's nachts.
Ik speel PUBG nog een tijdje, maar wil er binnenkort mee kappen. Zonde om iedere dag een paar uur weg te gooien.
2 uur geleden zei snowboardsissy:snap het helemaal, bekende quote 's avonds laat is toch wel: 'nog een potje? ja is goed' en voor je het weet is het 1 uur's nachts.
Ik speel PUBG nog een tijdje, maar wil er binnenkort mee kappen. Zonde om iedere dag een paar uur weg te gooien.