Café de Download
Citaat van William op 25 april 2009, 08:11Voor de duken.nl allesverzamelaars is hier een uniek exemplaar van de "duken.nl ligt er even uit dus kijk maar naar dit plaatje", dus begin maar met bieden.
Voor de duken.nl allesverzamelaars is hier een uniek exemplaar van de "duken.nl ligt er even uit dus kijk maar naar dit plaatje", dus begin maar met bieden.
Citaat van Zombymario op 25 april 2009, 08:142210 weer online? wat moet ik dan doen in die tussentijd?
2210 weer online? wat moet ik dan doen in die tussentijd?
Citaat van William op 25 april 2009, 08:162210 weer online? wat moet ik dan doen in die tussentijd?
kijkenn naar dat plaatje duhu...
Ik heb wel wat nuttigers te doen ^^
2210 weer online? wat moet ik dan doen in die tussentijd?
kijkenn naar dat plaatje duhu...
Ik heb wel wat nuttigers te doen ^^
Citaat van Zombymario op 25 april 2009, 08:17ik hoop dat ik dat plaatje nooit zie als ik naar duken.nl ga
ik hoop dat ik dat plaatje nooit zie als ik naar duken.nl ga
Citaat van DukeNPDA op 25 april 2009, 20:45nu even doggy uitlaten daarna heerlijk naar bed. ik ben gaar naar gisternacht. de kleine kwam ook weer vroeg dus nu een goede nachtrust pakken! trusten :slaap:
nu even doggy uitlaten daarna heerlijk naar bed. ik ben gaar naar gisternacht. de kleine kwam ook weer vroeg dus nu een goede nachtrust pakken! trusten :slaap:
Citaat van William op 26 april 2009, 06:34Net op, sprong van bed af en ging gelijk achter de pc
Hoe vinden jullie mijn geweer die ik in paint heb getekend? (dat was gister al) :duken:
Net op, sprong van bed af en ging gelijk achter de pc
Hoe vinden jullie mijn geweer die ik in paint heb getekend? (dat was gister al) :duken:
Citaat van Zombymario op 26 april 2009, 08:55moooi gemaakt O0
moooi gemaakt O0