za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.702 of 2.047Volgende

Een goedemorgen. :)

Goeiemorgen :)

Sodeju, me sokken liggen al een week bij de douane.  Ze houden vast een sokkengevecht daar. :P

Zetten de sokken het morgen nog steeds niet op een lopen, dan ga ik PostNL even bellen.

Avond allemaal. :)

Mijn tablet ligt er ook nog steeds.... hoelang mag dat duren?! :(

Maar sokken tegen tegenhouden... dat is wel heel knullig. :P

32 minuten geleden zei Duken:

Mijn tablet ligt er ook nog steeds.... hoelang mag dat duren?! :(

Maar sokken tegen tegenhouden... dat is wel heel knullig. :P

Kan weken duren voordat ze 'm terugsturen. Maar als je op tijd een dispute start, kan je soms je geld eerder terugkrijgen. 

Een fijne avond allemaal!

Dat zoek ik even uit. Dit is wel erg vervelend... gekke postnl. Beetje pakketjes tegenhouden pfff....

Erg vreemd dat PostNL het vasthoud. Als je de track and trace bekijkt, zie je dan waar ze het gijzelen en staat er ook bij wat de rembourskosten (vermoffelde importbelasting) zijn?

Opgelost niet meer nodig, bedankt voor het meedenken!
Ik moet voor de uitvaart van mijn grootvader 2 nummers hebben. Een van een hele oude Griekse zangeres en 1 van een erg begaafd meisje dat meedeed aan een van de meest irritante programma's ooit.
Zonder geklap, zonder Gordon's nep geslijm, liefst duidelijke studio opnames. Als ervoor betaalt moet worden, geen enkel probleem. 

Apres Toi - Vicky Leandros
https://youtu.be/Ka89ORFu_Tc

Amira
https://youtu.be/_NfnSgYqM4M

Ik heb maar even gebeld met de Postnl. Blijkt dat het ligt bij de douane voor controle.... Kan 16 werkdagen duren. Daarna gaat het door naar Postnl.

Lol, zonder Gorden ;) ik ga mijn best voor je doen of ik ze ergens vandaan kan plukken. Keep you posted :vriend:

De track & trace is hier vanmiddag eindelijk weer tot leven gekomen. 'Custom clearance completed'. Met een beetje geluk het pakketje deze week nog in huis.

Middag allemaal op deze heerlijke dag. :)

1 uur geleden zei Duken:

Ik heb maar even gebeld met de Postnl. Blijkt dat het ligt bij de douane voor controle.... Kan 16 werkdagen duren. Daarna gaat het door naar Postnl.

Lol, zonder Gorden ;) ik ga mijn best voor je doen of ik ze ergens vandaan kan plukken. Keep you posted :vriend:

Hopelijk heb je er nog geen tijd in gestoken, ik heb er een gekocht en de andere ergens gedownload. Bedankt voor het aanbod!

VorigePage 1.702 of 2.047Volgende