Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 17 april 2018, 08:40Goeiemorgen
Goeiemorgen
Citaat van William op 17 april 2018, 16:59Sodeju, me sokken liggen al een week bij de douane. Ze houden vast een sokkengevecht daar.
Zetten de sokken het morgen nog steeds niet op een lopen, dan ga ik PostNL even bellen.
Avond allemaal.
Sodeju, me sokken liggen al een week bij de douane. Ze houden vast een sokkengevecht daar.
Zetten de sokken het morgen nog steeds niet op een lopen, dan ga ik PostNL even bellen.
Avond allemaal.
Citaat van Duken op 17 april 2018, 17:45Mijn tablet ligt er ook nog steeds.... hoelang mag dat duren?!
Maar sokken tegen tegenhouden... dat is wel heel knullig.
Mijn tablet ligt er ook nog steeds.... hoelang mag dat duren?!
Citaat van Meh Meh op 17 april 2018, 18:1832 minuten geleden zei Duken:Mijn tablet ligt er ook nog steeds.... hoelang mag dat duren?!
Kan weken duren voordat ze 'm terugsturen. Maar als je op tijd een dispute start, kan je soms je geld eerder terugkrijgen.
Een fijne avond allemaal!
32 minuten geleden zei Duken:Mijn tablet ligt er ook nog steeds.... hoelang mag dat duren?!
Kan weken duren voordat ze 'm terugsturen. Maar als je op tijd een dispute start, kan je soms je geld eerder terugkrijgen.
Een fijne avond allemaal!
Citaat van Duken op 18 april 2018, 08:52Dat zoek ik even uit. Dit is wel erg vervelend... gekke postnl. Beetje pakketjes tegenhouden pfff....
Dat zoek ik even uit. Dit is wel erg vervelend... gekke postnl. Beetje pakketjes tegenhouden pfff....
Citaat van Meh Meh op 18 april 2018, 10:47Erg vreemd dat PostNL het vasthoud. Als je de track and trace bekijkt, zie je dan waar ze het gijzelen en staat er ook bij wat de rembourskosten (vermoffelde importbelasting) zijn?
Opgelost niet meer nodig, bedankt voor het meedenken!
Ik moet voor de uitvaart van mijn grootvader 2 nummers hebben. Een van een hele oude Griekse zangeres en 1 van een erg begaafd meisje dat meedeed aan een van de meest irritante programma's ooit.
Zonder geklap, zonder Gordon's nep geslijm, liefst duidelijke studio opnames. Als ervoor betaalt moet worden, geen enkel probleem.Apres Toi - Vicky Leandros
https://youtu.be/Ka89ORFu_TcAmira
https://youtu.be/_NfnSgYqM4M
Erg vreemd dat PostNL het vasthoud. Als je de track and trace bekijkt, zie je dan waar ze het gijzelen en staat er ook bij wat de rembourskosten (vermoffelde importbelasting) zijn?
Opgelost niet meer nodig, bedankt voor het meedenken!
Ik moet voor de uitvaart van mijn grootvader 2 nummers hebben. Een van een hele oude Griekse zangeres en 1 van een erg begaafd meisje dat meedeed aan een van de meest irritante programma's ooit.
Zonder geklap, zonder Gordon's nep geslijm, liefst duidelijke studio opnames. Als ervoor betaalt moet worden, geen enkel probleem.
Apres Toi - Vicky Leandros
https://youtu.be/Ka89ORFu_Tc
Amira
https://youtu.be/_NfnSgYqM4M
Citaat van Duken op 18 april 2018, 12:29Ik heb maar even gebeld met de Postnl. Blijkt dat het ligt bij de douane voor controle.... Kan 16 werkdagen duren. Daarna gaat het door naar Postnl.
Lol, zonder Gorden
ik ga mijn best voor je doen of ik ze ergens vandaan kan plukken. Keep you posted
Ik heb maar even gebeld met de Postnl. Blijkt dat het ligt bij de douane voor controle.... Kan 16 werkdagen duren. Daarna gaat het door naar Postnl.
Lol, zonder Gorden ik ga mijn best voor je doen of ik ze ergens vandaan kan plukken. Keep you posted
Citaat van William op 18 april 2018, 13:47De track & trace is hier vanmiddag eindelijk weer tot leven gekomen. 'Custom clearance completed'. Met een beetje geluk het pakketje deze week nog in huis.
Middag allemaal op deze heerlijke dag.
De track & trace is hier vanmiddag eindelijk weer tot leven gekomen. 'Custom clearance completed'. Met een beetje geluk het pakketje deze week nog in huis.
Middag allemaal op deze heerlijke dag.
Citaat van Meh Meh op 18 april 2018, 13:591 uur geleden zei Duken:Ik heb maar even gebeld met de Postnl. Blijkt dat het ligt bij de douane voor controle.... Kan 16 werkdagen duren. Daarna gaat het door naar Postnl.
Lol, zonder Gorden
ik ga mijn best voor je doen of ik ze ergens vandaan kan plukken. Keep you posted
Hopelijk heb je er nog geen tijd in gestoken, ik heb er een gekocht en de andere ergens gedownload. Bedankt voor het aanbod!
1 uur geleden zei Duken:Ik heb maar even gebeld met de Postnl. Blijkt dat het ligt bij de douane voor controle.... Kan 16 werkdagen duren. Daarna gaat het door naar Postnl.
Lol, zonder Gorden
Hopelijk heb je er nog geen tijd in gestoken, ik heb er een gekocht en de andere ergens gedownload. Bedankt voor het aanbod!