wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.700 of 2.047Volgende

ik had vorige week vrijdag een bestelling bij ali express geplaatst (2) en 1tje is nu vandaag al binnen , binnen 1 week dus geleverd , alleen die andere ligt al 2 dagen in het sorteer centrum is dit normaal ?

Avond allemaal. :)

Sterkte @Meh Meh

18 minuten geleden zei ShadowMaster:

ik had vorige week vrijdag een bestelling bij ali express geplaatst (2) en 1tje is nu vandaag al binnen , binnen 1 week dus geleverd , alleen die andere ligt al 2 dagen in het sorteer centrum is dit normaal ?

Ja, dat is normaal. Dat gebeurt hier ook zo nu en dan, en vaak heb ik het dan binnen enkele dagen in huis. Het zal dus niet lang meer duren voor je het tweede pakketje binnen hebt. Maak je dus geen zorgen. :)

51 minuten geleden zei Meh Meh:

Hallo, @Rikkert. en @snowboardsissy ik ben vanavond laat online. Zit nu bij mijn opa, ligt op zijn sterfbed, in de terminale fase. Waarschijnlijk ben ik rond 21:30uur online.

Een fijn weekend allemaal! :D

Sterkte!

Ben er dit weekend niet. Zondag misschien anders maandag weer!

15 minuten geleden zei Monkie:

Ja, dat is normaal. Dat gebeurt hier ook zo nu en dan, en vaak heb ik het dan binnen enkele dagen in huis. Het zal dus niet lang meer duren voor je het tweede pakketje binnen hebt. Maak je dus geen zorgen. :)

Okee bedankt ;)

@Monkie wel in het sorteercentrum van china nog , was dat vergeten erbij te melden, is ook nog niet met vliegtuig mee.

16 minuten geleden zei ShadowMaster:

@Monkie wel in het sorteercentrum van china nog , was dat vergeten erbij te melden, is ook nog niet met vliegtuig mee.

Duidelijk. Dan zul je nog wat geduld moeten hebben denk ik.  Al is een levertijd van een week zeer netjes te noemen.
Een andere keer kan het voorkomen dat het bijvoorbeeld een aantal weken duurt voor het pakketje binnen is. Dat is ook het leuke aan shoppen in China, vind ik zelf.

Zelf heb ik hier ook wel eens track & trace codes gehad waarmee je het pakket kunt volgen totdat het China heeft verlaten. Daarna is het stil.
Ik knal al die codes in de Parcel app en zie vervolgens wel wat er gebeurt qua status updates. :)

Okee top bedankt voor de info @Monkie

@Meh Meh sterkte met je opa.

ben net ff wezen eten bij mijn zus en mijn neefje, ff wat zooi regelen hier thuis en dan ga ik ook ff online.

3 uur geleden zei Rikkert.:

Sterkte!

Ben er dit weekend niet. Zondag misschien anders maandag weer!

Oke, een fijn weekend @Rikkert.!

48 minuten geleden zei snowboardsissy:

@Meh Meh sterkte met je opa.

ben net ff wezen eten bij mijn zus en mijn neefje, ff wat zooi regelen hier thuis en dan ga ik ook ff online.

Mijn opa is iets na 18:00 uur overleden. Hij had al jaren vele kwalen maar de laatste maanden werd het steeds erger.
Ik ben vanavond online, misschien zie ik je nog. Open Discord, als ik online ben zie je mij daar.

Een fijn weekend allemaal! 

Oef, sterke en gecondoleerd @Meh Meh. Dat is een vervelend bericht. :clover:

Alsnog een fijne avond gewenst. :vriend: rustig aan.

VorigePage 1.700 of 2.047Volgende