Café de Download
Citaat van Duken op 20 april 2009, 08:44hah nee admin
Ik moest mezelf wel even de 100 berichten geven. Anders kan ik niet in de fullmembers topic komen
Wees blij dat ik er geen 10.000 van maak... muhaha O0
hah nee admin
Ik moest mezelf wel even de 100 berichten geven. Anders kan ik niet in de fullmembers topic komen
Wees blij dat ik er geen 10.000 van maak... muhaha O0
Citaat van DukeNPDA op 20 april 2009, 20:04hmm... kan je dat ook bij anderen doen? :jerry:
je moest eens weten wat ik kan
zelf nu ik (weer) buiten met de hond loop kan ik zo de site offline zetten... brrrrr alleen de gedachte al. laat ik dat maar niet doen.
maar idd ik kan meer "berichten" toevoegen aan een profiel
hmm... kan je dat ook bij anderen doen? :jerry:
je moest eens weten wat ik kan zelf nu ik (weer) buiten met de hond loop kan ik zo de site offline zetten... brrrrr alleen de gedachte al. laat ik dat maar niet doen.
maar idd ik kan meer "berichten" toevoegen aan een profiel
Citaat van Robin op 20 april 2009, 20:29Ik maakte 5euro over naar duken's zwiterse bankaccount, en pats had er 1000 posts bij.
Leggur.
Ik maakte 5euro over naar duken's zwiterse bankaccount, en pats had er 1000 posts bij.
Leggur.
Citaat van Sander op 20 april 2009, 20:31Ik maakte 5euro over naar duken's zwiterse bankaccount, en pats had er 1000 posts bij.
Leggur.
Hahaha dus zo gaat het dus
DukeN wat is je bankrekeningnummer stuur maar een pm
Ik maakte 5euro over naar duken's zwiterse bankaccount, en pats had er 1000 posts bij.
Leggur.
Hahaha dus zo gaat het dus
DukeN wat is je bankrekeningnummer stuur maar een pm
Citaat van Zombymario op 22 april 2009, 10:29deze week veeeeeel huiswerk!
Edit: DukeN kan dus met een klein apparatje een de hele site ofline halen?! OMG
😮
deze week veeeeeel huiswerk!
Edit: DukeN kan dus met een klein apparatje een de hele site ofline halen?! OMG 😮
Citaat van Duken op 22 april 2009, 11:53De handige tips is niet grijs meer
Ik heb m even gewijzigd. Ik vond dat de nieuws knop er echt tussen moest. En yamelo ( van een vriend ) kon er eigenlijk wel uit
Ook de knop van dvd kopieren veranderd door een dubbele schijf
De handige tips is niet grijs meer
Ik heb m even gewijzigd. Ik vond dat de nieuws knop er echt tussen moest. En yamelo ( van een vriend ) kon er eigenlijk wel uit
Ook de knop van dvd kopieren veranderd door een dubbele schijf