wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.680 of 2.047Volgende

Je hebt smaak RIkkert! Als ik ooit een auto zou kopen, nu geen enkele noodzaak, dan zou het een Mustang of GM zijn.
De website die aan je marktplaats link is gekoppeld, heeft meer schoonheden in de aanbieding. 

Die website geeft wel een hele gekke auto weer. 

:rofl:

Server Error in '/' Application.

Vanavond naar Tomb Raider, ik ben benieuwd.

Avond allemaal. Weeeeekend. :)

Een 429 zie ik niet vaak, teveel database verzoeken in een te korte tijdspan.
@edit, hij is weer online. http://www.pedaltothemetal.nl/Cars for sale

Gisteren Far Cry 5 gepreorderd. Erg nieuwsgierig. 
Als iemand zin heeft in PUBG of Rainbow 6 Siege hoor ik het graag, ik heb dit weekend weinig verplichtingen. 
Wat werken en studeren en een paar films kijken denk ik.

Een fijn weekend allemaal! :)

Ik stuur een berichtje als ik online ben en ik zie je :)

Zit nog te twijfelen over farcry, denk dat ik enkele weken wacht. Scheelt meestal al in de prijs.

Far Cry 4 vond ik zelf een geweldige game.  Ben zeker van plan om Far Cry 5 ook te kopen. Erg benieuwd ;)

far cry 1 t/m 4 gespeeld en vier tot nu toe de beste. primal heb ik maar overgeslagen.

in plaats daarvan heb ik lekker ouderwets ughlympics gespeeld op de goede oude retro c64.

Heb 4 volgens mij niet eens gespeeld. Of niet veel. Wel altijd genoten van 2&3 :)

Komen @Meh Meh en @Duken (en anderen misschien?) zometeen pubg? :)

Ik heb deel 1 van Far Cry lang geleden gespeeld, maar kon er niet echt inkomen.
Deel 5 oogt beeldschoon, wie Far Cry 5 op 60 frames per seconde wilt draaien in 4k, heeft 2x een 1080Ti nodig... dat hebben maar weinig mensen.

Ik ben net in slaap gevallen, @Rikkert.  stuur maar een berichtje als je PUBG wilt spelen. Waarschijnlijk ga ik zo vast wat rondkijken.

Van de farcry serie heb ik ook genoten. Bizarre scènes zaten er ook in. Ervaring was het :)

Deeltje 5 gaat mijn hardware waarschijnlijk niet trekken :(

Tomb Raider is een vette film. Veel terug te zien van de afgelopen game. Die heb ik uitgespeeld maar kriebelt weer om te installeren. Einde van de film wat magers, te veel net niet momenten. Vooral een sterk midden van de film. Nu slapen...

Truste! 

VorigePage 1.680 of 2.047Volgende