Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.662 of 2.047Volgende

Morge allemaal.

Volgens mij kun je het inderdaad gewoon laten liggen, en gaat het na een paar weken weer retour.
Ik heb de verkoper op Aliexpress inmiddels een bericht gestuurd, met de vraag waarom ‘ie de bestelling heeft geannuleerd. Vanwege Chinees Nieuwjaar, moet ik nog even wachten tot de 27e, dan is 'ie weer terug van vakantie :P

Veel plezier in Duitsland, Duken :)

Nee, @Monkie Mijn codes beginnen met RB en eindigen op SG. Het gaat om 3 producten zie ik net, niet twee.
Toch ga ik er echt mooi niet nog een keer voor lappen. Dan mag de douane het hebben... 
Dit weekend weer voor 100 euro aan kleding, tshirts gekocht. 
Maar ik bestel ze bewust bij verschillende bedrijven, zodat ze niet 2 of meer dingen in een verpakking stoppen.
Want dan mag ik ook daar weer import belasting over betalen. 

Een fijne avond. Veel plezier in Duitsland, Duken.

Die extra kosten op zo’n bedrag zijn inderdaad vervelend. Groot gelijk dat je dat niet gaat betalen.
Het zou verboden moeten worden. Laat ons fijn shoppen in China zonder die achterlijke extra kosten. :P

Fijne avond verder. Ik ga twee afleveringen van Drug Lords kijken.

Avond allemaal :)

Een goedenavond Monkie en anderen.
Ik ga zo Justice League eens proberen met mijn beamer. Het is alweer bijna donker. 

Klinkt goed, Meh Meh. Justice League moet ik ook nog eens gaan kijken.
Vanavond is in ieder geval Three Billboards Outside Ebbing, Missouri aan de beurt. :)

Ik had een kaartje voor Three Billboards Outside Ebbing gekocht.
Na You Were Never Really Here wou ik wat eten en dan naar Three Billboards.
Maar ik had al een bagger avond, na 
You Were Never Really Here had ik er geen zin meer in.
Wat een bout film was dat... 

Ga je naar de bioscoop? Er is namelijk geen enkele goede rip te vinden.
Ik denk dat ik er deze week alsnog naar toe ga, de recensies zijn uitstekend, leuke acteurs.

Slaap lekker allemaal. :D

Mogge allemaal :)
Inmiddels een reactie ontvangen van de verkoper.

Citaat

the parcel was stuck in transit, but dont worry and we want to refund firstly for you.

is ok? And we will give you the 5 stars feedback. could you please leave the same one for us?

Ik heb aangegeven dat een terugbetaling prima is. Zodra het geld op me Credit Card staat, zal ik feedback geven. Daarna bestel ik het item opnieuw. Kijken wat er nu gebeurt :P

13 uur geleden zei Meh Meh:

Ik had een kaartje voor Three Billboards Outside Ebbing gekocht.
Na You Were Never Really Here wou ik wat eten en dan naar Three Billboards.
Maar ik had al een bagger avond, na 
You Were Never Really Here had ik er geen zin meer in.
Wat een bout film was dat... 

Ga je naar de bioscoop? Er is namelijk geen enkele goede rip te vinden.
Ik denk dat ik er deze week alsnog naar toe ga, de recensies zijn uitstekend, leuke acteurs.

Slaap lekker allemaal. :D

Mede door de vele prijzen die deze film heeft gewonnen, was ik wel benieuwd naar deze film. Gisteren dus naar de bioscoop geweest.
Ik moet zeggen dat de film me niet is tegengevallen. Prima cast. Met name Sam Rockwell was geweldig. Sterk en onvoorspelbaar verhaal.

De film had van alles wat. Gitzwarte humor, drama en wat spanning.
Zo nu en dan voelde de film wel wat traag aan. Verder vond ik het einde wat minder. Ik had echt het gevoel dat het om een open einde ging.

Ja, mooi dat ze een terugbetaling aanbieden maar eerst het geld binnen zien komen, daarna eventueel weer bestellen en dan een '5 star review'. 

Sam Rockwell is een uitmuntende acteur en een van de redenen waarom ik deze film het liefst in de bioscoop wil zien.
Als ik de recenties en je reactie zo zie, komt het op mij over als een film van de gebroeders Coen. (Fargo, The Big Lebowski, etc)
Ik zie dat de film vanmiddag in mijn buurt draait om 16:00 uur. Als er niet meer dan 10% aan stoelen bezet is via online boekingen, ga ik ernaartoe. 
Volle bioscopen zuigen, dom gelach, gekwek, krakende zakkies, cola slurpende pubers, lebberende stelletjes en natuurlijk altijd een lange vetzak in de stoel voor me, terwijl ik in een muffe oude kabouterstoel moet zitten.
Zo da's er ook weer uit... :D

Een glorieuze en aangename dag allen!

In dit soort gevallen open ik niet direct een dispute, maar stuur ik eerst altijd een bericht naar de verkoper. Op deze manier zou je er toch wel uit moeten komen met elkaar.
Dat lijkt hier nu ook het geval te zijn. Ik geef hem 1.5 week de tijd om me terug te betalen. Dat moet toch wel lukken, denk ik zo. Stel dat ik me geld na 1.5 week nog niet terug heb, dan open ik alsnog een dispute.

Och, volle bioscopen. Ik ben ooit eens in de middag naar de bioscoop geweest, terwijl de basisscholen vakantie hadden. Naar een animatiefilm. Wat krijg je dan? Een halve bioscoop vol met van die schoolkinderen die geen seconde hun muiltjes kunnen houden.
Om inderdaad nog maar te zwijgen over de beenruimte. Afhankelijk in welke zaal de film draait, kun je ook kiezen voor ‘Comfort Seats’. Iets waar ik dan ook gebruik van maak als dat kan.

Fijne avond allemaal :)

VorigePage 1.662 of 2.047Volgende