Café de Download
Citaat van Meh Meh op 20 februari 2018, 14:32Een goeiesmiddags. Klopt, het is heerlijk weer maar voor sommigen iets te koud.
Ik ga zo naar familie toe, het zijn berggeiten, ik verwacht dus enkele dagen absent te zijn. Tot donderdag/vrijdag!
Een goeiesmiddags. Klopt, het is heerlijk weer maar voor sommigen iets te koud.
Ik ga zo naar familie toe, het zijn berggeiten, ik verwacht dus enkele dagen absent te zijn. Tot donderdag/vrijdag!
Citaat van Meh Meh op 20 februari 2018, 18:23Jij ook een fijne avond, @Monkie. Alles ingepakt, zelfs mijn beamer, k ga er maar eens vandoor.
Ik zie trouwens dat we inmiddels op pagina 667 zitten in dit topic, we hebben de vorige overleefd.
Jij ook een fijne avond, @Monkie. Alles ingepakt, zelfs mijn beamer, k ga er maar eens vandoor.
Ik zie trouwens dat we inmiddels op pagina 667 zitten in dit topic, we hebben de vorige overleefd.
Citaat van Duken op 20 februari 2018, 21:11Gelukkig zijn we snel door pagina 666 heengelopen
op naar pagina 668 .
Beamer mee op vakantie @Meh Meh?! Dat is wel +1. Dan ben je echt multimedia koning. Daar zijn de mede geiten natuurlijk ook heel gelukkig mee.
Gelukkig zijn we snel door pagina 666 heengelopen op naar pagina 668 .
Beamer mee op vakantie @Meh Meh?! Dat is wel +1. Dan ben je echt multimedia koning. Daar zijn de mede geiten natuurlijk ook heel gelukkig mee.
Citaat van William op 21 februari 2018, 09:08Mogge allemaal
Ik gebruik al een tijdje de PostNL-app. Nu viel het mij vanmorgen voor het eerst op dat er van brievenbuspost ineens foto’s worden gemaakt.
Zo zie ik dat er vandaag bijvoorbeeld een pakketje uit China binnenkomt.
Er is nogal wat onderweg uit China, dus dan is het handig om in de ochtend even te kijken of er vandaag brievenbuspost wordt bezorgd.
Mogge allemaal
Ik gebruik al een tijdje de PostNL-app. Nu viel het mij vanmorgen voor het eerst op dat er van brievenbuspost ineens foto’s worden gemaakt.
Zo zie ik dat er vandaag bijvoorbeeld een pakketje uit China binnenkomt.
Er is nogal wat onderweg uit China, dus dan is het handig om in de ochtend even te kijken of er vandaag brievenbuspost wordt bezorgd.
Citaat van AnjaNikky op 21 februari 2018, 14:18Voordat ik een hoop mensen gaat irriteren stel ik de vraag netjes even hier. Ik ben op zoek naar iemand of hulp bij het ombouwen van mijn WII U. Ik heb al een beetje rondgekeken en kan niet precies de juiste plek vinden voor mijn vraag en een café leek mij de minst verkeerde plek!
Ik woon omgeving Rotterdam en heb al een harde schijf aangeschaft. Ben redelijk handig met de juiste simpelste uitleg maar liever vind ik iemand die het voor hobby/werk doet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
greeetz!
AnjaNikky
Voordat ik een hoop mensen gaat irriteren stel ik de vraag netjes even hier. Ik ben op zoek naar iemand of hulp bij het ombouwen van mijn WII U. Ik heb al een beetje rondgekeken en kan niet precies de juiste plek vinden voor mijn vraag en een café leek mij de minst verkeerde plek!
Ik woon omgeving Rotterdam en heb al een harde schijf aangeschaft. Ben redelijk handig met de juiste simpelste uitleg maar liever vind ik iemand die het voor hobby/werk doet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
greeetz!
AnjaNikky
Citaat van Duken op 21 februari 2018, 19:02Ik denk niet dat je die hier in het café vind
maar op Google zijn er voldoende in Nederland te vinden. Wil je dat niet?
Fijne avond!
Ik denk niet dat je die hier in het café vind maar op Google zijn er voldoende in Nederland te vinden. Wil je dat niet?
Fijne avond!