Café de Download
Citaat van William op 2 februari 2018, 14:548 minuten geleden zei Rikkert.:Is het ook mogelijk op de Switch om net als op de Wii een Homebrew te installeren?
Blijf een piraat
Nee er zijn nog geen hacks beschikbaar. Maar hij is regiovrij, dus je kan via https://eshop-prices.com/spreadsheet de prijzen bekijken van andere landen en ze daar via de eshop aanschaffen. Dat scheelt zo wat stuivers
8 minuten geleden zei Rikkert.:Is het ook mogelijk op de Switch om net als op de Wii een Homebrew te installeren?
Blijf een piraat
Nee er zijn nog geen hacks beschikbaar. Maar hij is regiovrij, dus je kan via https://eshop-prices.com/spreadsheet de prijzen bekijken van andere landen en ze daar via de eshop aanschaffen. Dat scheelt zo wat stuivers
Citaat van William op 2 februari 2018, 15:01Ik heb hier zelf ook een PS4. Dat blijft ook een geweldig apparaat.
Ik wou toch weer eens Mario games gaan spelen. Dus na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en een Switch besteld.@Duken en @Draakie Wat zijn volgens jullie echte must-have accessoires en games?
Middag allemaal
Ik heb hier zelf ook een PS4. Dat blijft ook een geweldig apparaat.
Ik wou toch weer eens Mario games gaan spelen. Dus na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en een Switch besteld.
@Duken en @Draakie Wat zijn volgens jullie echte must-have accessoires en games?
Middag allemaal
Citaat van Duken op 2 februari 2018, 21:14Ik zal een lijstje maken Monkie
Natuurlijk Mario, splatoon 2, Zelda en Skyrim vindt ik toppers. Een extra setje joycons is erg handig (4 spelers) en bij AliExpress heb je voor 3 euro zo een setje waar je extra joycons in kunnen. Ik zoek het linkje op,
Oja en een tasje
In ander nieuws... Geen gridgirls meer bij F1?!!!
Ik zal een lijstje maken Monkie
Natuurlijk Mario, splatoon 2, Zelda en Skyrim vindt ik toppers. Een extra setje joycons is erg handig (4 spelers) en bij AliExpress heb je voor 3 euro zo een setje waar je extra joycons in kunnen. Ik zoek het linkje op,
Oja en een tasje
Citaat van Rikkert. op 3 februari 2018, 00:21Had het gelezen, wat een onzin pff, waar moet ik nu naar kijken?!
Net nieuwe Jigsaw gezien. Had meer gore verwacht.
Leek meer op een misdaad film.
Had het gelezen, wat een onzin pff, waar moet ik nu naar kijken?!
Citaat van William op 3 februari 2018, 07:38Mogge allemaal
10 uur geleden zei Duken:Ik zal een lijstje maken Monkie
Oja en een tasje
Dank voor het lijstje, Duken. Mario Kart 8 Deluxe wordt de volgende game die ik ga kopen. De overige games staan op me lijstje.
Heb je zelf ook ervaring met niet-originele joycons?
Ben erg benieuwd naar het linkje. Heb je het tasje ook bij AliExpress gekocht?
Mogge allemaal
10 uur geleden zei Duken:Ik zal een lijstje maken Monkie
Oja en een tasje
Dank voor het lijstje, Duken. Mario Kart 8 Deluxe wordt de volgende game die ik ga kopen. De overige games staan op me lijstje.
Heb je zelf ook ervaring met niet-originele joycons?
Ben erg benieuwd naar het linkje. Heb je het tasje ook bij AliExpress gekocht?
Citaat van Duken op 3 februari 2018, 09:17Dit is de joycons houder
https://m.nl.aliexpress.com/item/32805842676.html?spm=a2g0n.orderList.0.0.7616ac60QvQ3VX
Ik heb alleen een tweede setje orginele joycons.
Het tasje is ook een officiële van Mario oddyssee en screenprotector meegeleverd. Dat was deze
Ik heb niks met screenprotectors, maar deze toch erop geplakt en die is erg mooi en je ziet er niks van.
Dit is de joycons houder
https://m.nl.aliexpress.com/item/32805842676.html?spm=a2g0n.orderList.0.0.7616ac60QvQ3VX
Het tasje is ook een officiële van Mario oddyssee en screenprotector meegeleverd. Dat was deze
Ik heb niks met screenprotectors, maar deze toch erop geplakt en die is erg mooi en je ziet er niks van.
Citaat van Duken op 3 februari 2018, 09:188 uur geleden zei Rikkert.:Had het gelezen, wat een onzin pff, waar moet ik nu naar kijken?!
Leek meer op een misdaad film.Jigsaw als thriller? Dat is Disney Cars als horror film . Vreemde set
8 uur geleden zei Rikkert.:Had het gelezen, wat een onzin pff, waar moet ik nu naar kijken?!
Jigsaw als thriller? Dat is Disney Cars als horror film . Vreemde set
Citaat van William op 3 februari 2018, 10:381 uur geleden zei Duken:Dit is de joycons houder
Dank voor de linkjes. De Joycons houder heb ik inmiddels besteld. Die 2.75 is de moeite niet, zeker niet als het goed zal bevallen.
Als tasje heb ik gekozen voor een BUMB case voor de switch. Ook gelijk een screenprotector besteld. Puur om te kijken of het wat is en of het goed werkt.
1 uur geleden zei Duken:Dit is de joycons houder
Dank voor de linkjes. De Joycons houder heb ik inmiddels besteld. Die 2.75 is de moeite niet, zeker niet als het goed zal bevallen.
Als tasje heb ik gekozen voor een BUMB case voor de switch. Ook gelijk een screenprotector besteld. Puur om te kijken of het wat is en of het goed werkt.
Citaat van William op 3 februari 2018, 15:19De Nintendo Switch is inmiddels een aantal uurtjes binnen. Wat een gaaf ding. Nu al de beste aankoop van 2018. En inderdaad, het switchten van tv naar portable mode is ideaal.
Net een aantal uurtjes Super Mario Odyssey gespeeld. Wat een heerlijk spel is dat, kan niet anders zeggen. Ook de muziek is geweldig.
Trouwens, ik heb deze case en screenprotector besteld. Dit is een ander model BUMB case voor de switch. Ik heb prima ervaringen met BUMB cases.
De Nintendo Switch is inmiddels een aantal uurtjes binnen. Wat een gaaf ding. Nu al de beste aankoop van 2018. En inderdaad, het switchten van tv naar portable mode is ideaal.
Net een aantal uurtjes Super Mario Odyssey gespeeld. Wat een heerlijk spel is dat, kan niet anders zeggen. Ook de muziek is geweldig.
Trouwens, ik heb deze case en screenprotector besteld. Dit is een ander model BUMB case voor de switch. Ik heb prima ervaringen met BUMB cases.
Citaat van Duken op 3 februari 2018, 18:24Goed om te horen!! Odyssee heeft nog een verrassende wending
ik hoop dat je geen spoilers hebt gezien. Dan wordt je nog blij verrast.
Mooie case, net een maatje groter als die van mij. Die is eigenlijk net te klein om extra joycons in te doen.
Goed om te horen!! Odyssee heeft nog een verrassende wending ik hoop dat je geen spoilers hebt gezien. Dan wordt je nog blij verrast.
Mooie case, net een maatje groter als die van mij. Die is eigenlijk net te klein om extra joycons in te doen.