Café de Download
Citaat van Farid. op 14 april 2009, 20:15Yes!
OMG ik ben nu echt zo blij!
Ik hoor net dat ik de rest van het schooljaar op vrijdag niet naar school hoef!
Ftw!? Hoezo dat :-[
Yes!
OMG ik ben nu echt zo blij!
Ik hoor net dat ik de rest van het schooljaar op vrijdag niet naar school hoef!
Ftw!? Hoezo dat :-[
Citaat van Demo op 14 april 2009, 21:09awww lucky you.... ik heb wel het geluk dat ik geen grieks en latijn meer hoef te volgen maar nog wel op gymnasium mag blijven zitten
awww lucky you.... ik heb wel het geluk dat ik geen grieks en latijn meer hoef te volgen maar nog wel op gymnasium mag blijven zitten
Citaat van Zombymario op 15 april 2009, 10:25wat nooit meer op vrijdag naar school?? omg wtf rofl lol lmao lmfao! mazzelaar!
wat nooit meer op vrijdag naar school?? omg wtf rofl lol lmao lmfao! mazzelaar!
Citaat van Farid. op 15 april 2009, 15:58Oke als we met al die termen gaan gooien dan gooi ik mijn favoriete liedje er ook maar in:
:2funny:
Whahahah! Lol
Oke als we met al die termen gaan gooien dan gooi ik mijn favoriete liedje er ook maar in:
:2funny:
Whahahah! Lol
Citaat van Tom op 15 april 2009, 20:59Ach ja... emo's. Dan hoor je juist niet blij te zijn met een extra vrije dag, want dan kun je jezelf vermaken en dat hoort niet... Erom lachen mag dan sowieso niet.
Ach ja... emo's. Dan hoor je juist niet blij te zijn met een extra vrije dag, want dan kun je jezelf vermaken en dat hoort niet... Erom lachen mag dan sowieso niet.
Citaat van William op 16 april 2009, 14:15Nee inderdaad, ik zie het nut van emo zijn niet echt in, hele dag maar beetje depri zijn en in je armen snijden! WOOPDIEDOO!
Nee inderdaad, ik zie het nut van emo zijn niet echt in, hele dag maar beetje depri zijn en in je armen snijden! WOOPDIEDOO!