Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 1 januari 2018, 15:54gelukkig nieuwjaar en hopen op veel leuke dingen weer op duken.nl
![]()
gelukkig nieuwjaar en hopen op veel leuke dingen weer op duken.nl
Citaat van Duken op 1 januari 2018, 21:22Zo, en dat was 1 januari 2018. Hop, nu weer gewoon aan het werk. Voor je het weet is het weer kerst.
Zo, en dat was 1 januari 2018. Hop, nu weer gewoon aan het werk. Voor je het weet is het weer kerst.
Citaat van downloadfreak op 2 januari 2018, 16:23Gelukkig Nieuwjaar!!
Gelukkig Nieuwjaar!!
Citaat van Duken op 3 januari 2018, 17:49Gelukkignieuwjaar @downloadfreak en @Robin !
Geweldig om Robin ook weer even te zien langskomen
Hahah, staat Duken.nl dan toch nog ergens in de favorieten verstopt?
Gelukkignieuwjaar @downloadfreak en @Robin !
Geweldig om Robin ook weer even te zien langskomen Hahah, staat Duken.nl dan toch nog ergens in de favorieten verstopt?
Citaat van downloadfreak op 6 januari 2018, 10:32Een hele goedemorgen!
Heb je al met de t95z kunnen spelen?
Een hele goedemorgen!
Citaat van William op 6 januari 2018, 11:16Middag allemaal
Zo, oVPN draait inmiddels ook op me iPhone. Tot nu toe erg tevreden over oVPN
Middag allemaal
Zo, oVPN draait inmiddels ook op me iPhone. Tot nu toe erg tevreden over oVPN
Citaat van Duken op 6 januari 2018, 13:082 uur geleden zei downloadfreak:Een hele goedemorgen!
Ja hij zit weer in de doos
erg fijne android tv mediaspeler. Maar heb zelf al een Windows PC mediacenter met Kodi. Dus kan nog even geen plekje vinden. Maar hij deed het erg goed, ook met Kodi. 4k afspelen was zonder problemen. Dit was ook de 3gb 32gb versie.
Review volgt
Monkie, ik heb Pia altijd actief op de android
2 uur geleden zei downloadfreak:Een hele goedemorgen!
Ja hij zit weer in de doos erg fijne android tv mediaspeler. Maar heb zelf al een Windows PC mediacenter met Kodi. Dus kan nog even geen plekje vinden. Maar hij deed het erg goed, ook met Kodi. 4k afspelen was zonder problemen. Dit was ook de 3gb 32gb versie.
Review volgt
Monkie, ik heb Pia altijd actief op de android