Café de Download
Citaat van Meh Meh op 17 december 2017, 21:28Op 16-12-2017 om 19:40 zei Monkie:Avond allemaal
Erg mooie XXL winkel van Coolblue. Inderdaad erg Amerikaans qua service. Kreeg een heerlijk glaasje bubbels en een hapje. De 'normale' Coolblue in Rotterdam waar ik normaal kom, is al prima. Al mogen ze van mij in Rotterdam ook met een XXL-variant komen
Is een XXL winkel van Coolblue anders dan de Mediamarkt?
Positief dat ze fysieke vestigingen hebben, ze hebben erg veel spullen die ik gebruik.Een fijne week allemaal!
Op 16-12-2017 om 19:40 zei Monkie:Avond allemaal
Erg mooie XXL winkel van Coolblue. Inderdaad erg Amerikaans qua service. Kreeg een heerlijk glaasje bubbels en een hapje. De 'normale' Coolblue in Rotterdam waar ik normaal kom, is al prima. Al mogen ze van mij in Rotterdam ook met een XXL-variant komen
Is een XXL winkel van Coolblue anders dan de Mediamarkt?
Positief dat ze fysieke vestigingen hebben, ze hebben erg veel spullen die ik gebruik.
Een fijne week allemaal!
Citaat van William op 18 december 2017, 07:06Goedemorgen!
Goed om te lezen dat Coolblue je niet het duurste wil laten kopen, ik ga zeker ook een keertje langs bij deze fysieke winkel als ik in de buurt bent. Het ziet er echt mooi uit. Werkse allemaal!
Goedemorgen!
Goed om te lezen dat Coolblue je niet het duurste wil laten kopen, ik ga zeker ook een keertje langs bij deze fysieke winkel als ik in de buurt bent. Het ziet er echt mooi uit. Werkse allemaal!
Citaat van William op 18 december 2017, 07:49Mogge allemaal
10 uur geleden zei Meh Meh:Is een XXL winkel van Coolblue anders dan de Mediamarkt?
Positief dat ze fysieke vestigingen hebben, ze hebben erg veel spullen die ik gebruik.Een fijne week allemaal!
Als het bijvoorbeeld op afspraken en service aankomt, is MediaMarkt niet mijn winkel.
Persoonlijk vind ik het bij de Mediamarkt altijd wat rommelig.
Een aantal jaar terug een wasmachine besteld. De volgende dag zou deze worden bezorgd.
Nou, mooi niet dus. Na een belletje kwam ik erachter dat de bestelling niet in hun systeem stond, terwijl ik wel een bevestiging had ontvangen.De bestelling werd handmatig in het systeem gezet. De volgende dag zou het worden bezorgd.
Helaas ook nu weer geen bezorger gezien.Weer bellen, nu hadden de bezorgers het druk.
Maar, de volgende dag zou het toch echt worden bezorgd.En jawel, de volgende dag stonden ze inderdaad voor de deur. Maar, nu met een verkeerde wasmachine. Het was een heel ander merk dan dat ik had besteld. Vervelend voor de bezorgers, maar ze mochten dat ding weer fijn meenemen.
Nu was ik het beu, weer gebeld en aangegeven dat ik me geld terug wou hebben.
Uiteraard eerst proberen dat ze morgen met de goede wasmachine zouden komen, maar daar had ik een hard hoofd in. Na heel wat moeite kreeg ik me geld terug.Ook qua aftersales is het niet mijn winkel. Ooit iets gekocht wat toch niet was wat ik wou. ‘Even omruilen voor iets vergelijkbaars’ dacht ik nog. Ik naar de servicebalie. Na een kleine 15 minuten , ja echt waar, wachten, kwam er een medewerker.
Het product omruilen voor iets vergelijkbaars kon op dat moment niet. Er was niets op voorraad.
Ik koos ervoor om me geld terug te krijgen. Of dat makkelijk ging? Nee, er moes zelf een hoge pief bijkomen om na te vragen of geld terug geven wel een optie was.Echt, wat een ballentent is dat….
Nee, doe mij in dit soort gevallen Coolblue maar. Altijd prima. Komen afspraken na, en de service is prima. Hoewel ik het meeste via internet bestel en laat thuisbezorgen, ga ik ook regelmatig naar de winkel van Coolblue toe om het af te halen. Ook om even rond te kijken en voor een praatje.
Mogge allemaal
10 uur geleden zei Meh Meh:Is een XXL winkel van Coolblue anders dan de Mediamarkt?
Als het bijvoorbeeld op afspraken en service aankomt, is MediaMarkt niet mijn winkel.
Persoonlijk vind ik het bij de Mediamarkt altijd wat rommelig.
Een aantal jaar terug een wasmachine besteld. De volgende dag zou deze worden bezorgd.
Nou, mooi niet dus. Na een belletje kwam ik erachter dat de bestelling niet in hun systeem stond, terwijl ik wel een bevestiging had ontvangen.
De bestelling werd handmatig in het systeem gezet. De volgende dag zou het worden bezorgd.
Helaas ook nu weer geen bezorger gezien.Weer bellen, nu hadden de bezorgers het druk.
Maar, de volgende dag zou het toch echt worden bezorgd.
En jawel, de volgende dag stonden ze inderdaad voor de deur. Maar, nu met een verkeerde wasmachine. Het was een heel ander merk dan dat ik had besteld. Vervelend voor de bezorgers, maar ze mochten dat ding weer fijn meenemen.
Nu was ik het beu, weer gebeld en aangegeven dat ik me geld terug wou hebben.
Uiteraard eerst proberen dat ze morgen met de goede wasmachine zouden komen, maar daar had ik een hard hoofd in. Na heel wat moeite kreeg ik me geld terug.
Ook qua aftersales is het niet mijn winkel. Ooit iets gekocht wat toch niet was wat ik wou. ‘Even omruilen voor iets vergelijkbaars’ dacht ik nog. Ik naar de servicebalie. Na een kleine 15 minuten , ja echt waar, wachten, kwam er een medewerker.
Het product omruilen voor iets vergelijkbaars kon op dat moment niet. Er was niets op voorraad.
Ik koos ervoor om me geld terug te krijgen. Of dat makkelijk ging? Nee, er moes zelf een hoge pief bijkomen om na te vragen of geld terug geven wel een optie was.
Echt, wat een ballentent is dat….
Nee, doe mij in dit soort gevallen Coolblue maar. Altijd prima. Komen afspraken na, en de service is prima. Hoewel ik het meeste via internet bestel en laat thuisbezorgen, ga ik ook regelmatig naar de winkel van Coolblue toe om het af te halen. Ook om even rond te kijken en voor een praatje.
Citaat van Meh Meh op 18 december 2017, 17:50Uitstekend punt, ik ben het met je eens. De klantenservice is er vaak erg slecht.
Met wasmachines moet je er helemaal oppassen. Volgens deze review gebeuren daar hele vreemde dingen mee...Ik heb het erg druk de laatste weken, waarschijnlijk heb ik begin januari wat meer tijd.
Fijne kerstdagen allemaal!
Uitstekend punt, ik ben het met je eens. De klantenservice is er vaak erg slecht.
Met wasmachines moet je er helemaal oppassen. Volgens deze review gebeuren daar hele vreemde dingen mee...
Ik heb het erg druk de laatste weken, waarschijnlijk heb ik begin januari wat meer tijd.
Fijne kerstdagen allemaal!
Citaat van Duken op 19 december 2017, 16:19Hier ook.... Gekkenhuis op het werk en privé icm kerst is druk
wel gezellig druk overigens ,
Hier ook.... Gekkenhuis op het werk en privé icm kerst is druk wel gezellig druk overigens ,
Citaat van Rikkert. op 21 december 2017, 22:21The Brothers Grimsby gezien. Wat een slechte film. Zo slecht dat die wel goed is eigenlijk
![]()
The Brothers Grimsby gezien. Wat een slechte film. Zo slecht dat die wel goed is eigenlijk
Citaat van William op 22 december 2017, 06:59Staat hier ook op me lijstje. Leuke film voor kerstavond. Scheelt weer een halve avond Robert ten Brink
Mogge allemaal
Staat hier ook op me lijstje. Leuke film voor kerstavond. Scheelt weer een halve avond Robert ten Brink
Mogge allemaal