vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.633 of 2.047Volgende

Morgen allemaal :)

goeiemorgen :D

Goedemiddag allemaal!!! :vriend:

Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad. :)
De aankomende dagen/week, zal ik weinig online zijn. Hoop andere zaken af te handelen.
Een goede week allemaal! 

Goed en druk weekend hier gehad met Sinterklaas en alles wat erbij komt kijken ;)

Jij ook een goede week @Meh Meh . 

Goedemorgen allemaal!

hoi staff van duken.nl ik stop met het vermelden van torrent site's hier.
ik ben namelijk bedreigd om hier mee te stoppen, omdat anders site's in gevaar lopen en misschien ik zelf ook wel.

Zouden jullie de torrentberichten die er staan willen verwijderen van mij ?
alvast bedankt

Bedreigd, op wat voor manier? Middels email, een bericht op dit forum? En door wie, weet je dat, @ShadowMaster?
Je kan dat hier aangeven of een moderator/ @Duken informeren. We horen het graag, mogelijk kunnen wij er iets mee.

Een fijne dag allemaal! :)

25 minuten geleden zei Meh Meh:

Bedreigd, op wat voor manier? Middels email, een bericht op dit forum? En door wie, weet je dat, @ShadowMaster?
Je kan dat hier aangeven of een moderator/ @Duken informeren. We horen het graag, mogelijk kunnen wij er iets mee.

Een fijne dag allemaal! :)

Hoi via Skype ben ik door een stafflid van een site bedreigd dat ik hier onmiddellijk mee op moest houden, of dit kon nare consequenties hebben ten eerste omdat ik site's in gevaar bracht en ten 2de misschien mezelf omdat brein overal mee luistert en dus ook op de hoogte dan is van wat ik schrijf , ik noem liever geen namen , die persoon heb ik zelf mee op de site gezeten , weet alleen haar/zijn naam meer weet ik ook niet helaas.  duken heb ik een prive bericht gestuurd dat ik stopte met zulke berichten schrijven over torrent site's

ga niet helemaal weg hier, blijf gewoon gezellig hier nog kletsen maar geen torrentsite's ga iik meer vernoemen ;)

Ik heb @ShadowMaster gesproken. Ik begrijp het en gedoe moet hij al helemaal niet krijgen. Dat is het niet waard en zonde voor alle inspanning. :proost:  Ik ben van mening dat Brein al heel goed weet welke torrent communities er actief zijn en verhuizen. Daar hebben ze Duken.nl niet voor nodig :)

Leden weten dit tenslotte ook en Brein zal natuurlijk ook lid zijn van deze communities met een dummy account. Maar goed, inside info is "leuk" om te weten maar voor de meeste bezoekers is het fijn om te weten dat hun community offline is of wat er aan de hand is. Nogmaals bedankt voor je hulp zover en dan houden we het gewoon bij de basis. Dat is ook geen probleem.

Fijne dag!

VorigePage 1.633 of 2.047Volgende