Café de Download
Citaat van Duken op 25 oktober 2017, 18:50Puppy, We gaan toch niet weer gedoe krijgen hé? Nergens kom mehmeh aanvallend of eigenwijs over. Ik ga er ook niks meer over zeggen. Lijkt mij duidelijk.
Puppy, We gaan toch niet weer gedoe krijgen hé? Nergens kom mehmeh aanvallend of eigenwijs over. Ik ga er ook niks meer over zeggen. Lijkt mij duidelijk.
Citaat van Meh Meh op 25 oktober 2017, 20:26Het nieuws is meestal niet leuk, maar dit is echt verschrikkelijk.
Het nieuws is meestal niet leuk, maar dit is echt verschrikkelijk.
Citaat van Meh Meh op 25 oktober 2017, 22:03Bier is bier, dat is het mooie eraan... dit soort drama's zijn altijd verschrikkelijk.
Het is Krombacher, ik heb het wel eens gedronken, beetje bitter maar erg lekker bier.
Erg geliefd in Duitsland, in Nederland heb ik het nog nooit gezien.
Ik drink eens in de 3 maanden, ik heb anders de neiging om teveel te drinken.Een fijne dag iedereen!
Bier is bier, dat is het mooie eraan... dit soort drama's zijn altijd verschrikkelijk.
Het is Krombacher, ik heb het wel eens gedronken, beetje bitter maar erg lekker bier.
Erg geliefd in Duitsland, in Nederland heb ik het nog nooit gezien.
Ik drink eens in de 3 maanden, ik heb anders de neiging om teveel te drinken.
Een fijne dag iedereen!
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 16:06avond allen
avond allen
Citaat van Meh Meh op 26 oktober 2017, 17:38Destiny 2 en Titanfall 2 aan het downloaden voor de PC. Ben benieuwd of het iets voor mij is.
Destiny 2 en Titanfall 2 aan het downloaden voor de PC. Ben benieuwd of het iets voor mij is.
Citaat van Duken op 26 oktober 2017, 20:21Fijne avond heren! Dat zijn goede games @Meh Meh . Ik heb aankomend weekend Mari voor de switch als het goed is
Wacht nog mailtje van de Mediamarkt....
Fijne avond heren! Dat zijn goede games @Meh Meh . Ik heb aankomend weekend Mari voor de switch als het goed is
Wacht nog mailtje van de Mediamarkt....