Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.608 of 2.047Volgende

Fijne Middag Toegewenst Allemaal :D

Tijd voor mijn dagelijkse schoonheidsslaapje. Niet dat ik die nodig heb natuurlijk... :gek:
Een fijne dag allen. :)

sleeping_goat_by_allsock-d4ryj8o.jpg

Avond allemaal :)

De aflevering van South Park inmiddels bekeken, en hij is inderdaad erg goed.

Prettige Avond Allemaal.... 

Van middagslaapje naar avondslaap. Truste!!

8 uur geleden zei Meh Meh:

Niet dat ik die nodig heb natuurlijk... :gek:

Als ik dat nu zeg met me mooie puppy - kop :rofl:

Welterusten voor die slapen gaan ^_^

Mogge allemaal :)

De laatste tijd ben ik weer wat e-books gaan lezen. Heerlijk languit op bed. Het laatste e-book wat ik in 2 avonden heb uitgelezen, is 'Doorgeschoten' van Paul Vugts. Geweldig boek, leest ook heerlijk weg.

1 uur geleden zei Monkie:

is 'Doorgeschoten' van Paul Vugts. Geweldig boek, leest ook heerlijk weg.

Heb zojuist het e-book gekocht 'Afrekeningen' van Paul Vugts, vindt het veel fijner om het in e-book formaat te hebben...lekker op me iMac te lezen ^_^

Vooral naar zijn :  https://www.volkskrant.nl/binnenland/misdaadverslaggever-van-het-parool-paul-vugts-ondergedoken~a4522362/

Citaat
Citaat

Paul Vugts, misdaadverslaggever van Het Parool, verblijft sinds vorige week op een geheime locatie, op 'zeer dringend advies' van de autoriteiten. Hij is volgens het dagblad ondergedoken op basis van 'concrete en gedetailleerde informatie over dreiging vanuit het criminele milieu, vanwege publicaties in de krant en zijn recentste boek Afrekeningen'. In dit boek schrijft Vugts over de reeks liquidaties die Amsterdam al vijf jaar teistert en de strafzaken hierover.

10 minuten geleden zei puppy:

Heb zojuist het e-book gekocht 'Afrekeningen' van Paul Vugts, vindt het veel fijner om het in e-book formaat te hebben...lekker op me iMac te lezen ^_^

Ik heb ook enkel maar e-books. De ene keer lees ik ze op me iMac, de andere keer op me iPhone of iPad.  Zijn nieuwste e-book heb ik ook gekocht bij eci. Die 10 euro is de moeite niet :)

Ik koop ze altijd bij bruna voor € 9,99 dus geen drol ^_^

VorigePage 1.608 of 2.047Volgende