vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.602 of 2.047Volgende
1 uur geleden zei Monkie:

Avond allemaal. Weekend! :)

Later vanavond ga ik de film Captain Underpants: The First Epic Movie kijken. Ben benieuwd of het wat is :)

Ga die ook even kijken, benieuwd :P 

Avond Allemaal

Things vond ik al geweldig

@Monkie Heet voluit echt zo?

Ken 'm namelijk nergens vinden...

9 minuten geleden zei puppy:

Things vond ik al geweldig

@Monkie Heet voluit echt zo?

Ken 'm namelijk nergens vinden...

Things 3.  Je kunt hem 15 dagen gratis uitproberen.

6 minuten geleden zei Monkie:

Things 3.  Je kunt hem 15 dagen gratis uitproberen

Oh ik dacht dat het een film betrof..:P

Verkeerd gelezen dan he :P

20 uur geleden zei Trizomu:

Deze namiddag iets meegemaakt waar ik zowaar moest mee lachen, het was reeds belachelijk op zichzelf, telefoontje van Microsoft (met een accent uit Indië :lol: ) en als men weet dat Microsoft onmogelijk (normaal toch) je telefoonnr. kan weten weet men dat het iets is om te proberen je iets te laten installeren dat echt niet deugt. Laat ik ze heel de uitleg doen tot ze zegt dat ik naar een bepaalde site moet gaan en daar iets downloaden wat de problemen met Windows zou oplossen, het :vrouwduivel: in mij lag plat van het lachen, tot ik tegen deze dame zei dat het gesprek opgenomen was en het telefoonnummer genoteerd stond en dit zou overhandigen aan de bevoegde veiligheidsdiensten werd er plots zonder nog één woord te zeggen opgehangen. En dat er nog mensen zijn die hier in trappen. Nou wou het juist gebeuren dat ik de wijkagent even later zag en ik hem vroeg om even naar iets te komen luisteren betreffende computerfraude, ik ken die agent persoonlijk, zeg die toch niet tegen mij dat hij hiervan een verslag zou maken (meteen). Daar stond ik dan met mijn mond vol tanden. :schok: Meteen belde hij een andere ploeg op, en verbazend genoeg waren die er binnen de 5 minuten (nooit geweten dat de politie in België zo snel kon zijn), namen mijn verklaring op en vroegen of ze het bandje waar het gesprek op stond en die telefoonnummer mochten hebben om het te overhandigen aan het parket. Ben wel eens benieuwd of er vervolg zal aan gegeven worden en of ik er iets zal van horen. :hyper:

Lees dit nu pas... nooit meegemaakt, ben er al vele jaren bekend mee. Denk dat ik ze heel, heel erg lang aan de praat zou houden met allemaal BS.
Youtube staat er vol mee.

Goedemorgen deze morgen. Droog en goed weer vandaag. We gaan maar even naar buiten. :)

Mogge allemaal :)

Mogge Allemaal ^_^

Inderdaad tis goed weer komt ook mooi uit, omdat morgen het Dialysecentrum Bernhoven 10 jaar bestaat en dat wordt gevierd met een boottocht en met die boottocht gaan alles bij elkaar 80 mensen mee :D:frantics:

Goede boottocht geweest puppy? Het weer was heerlijk (nu ook) en met 80 man zal het vast gezellig zijn geweest. :)

4 minuten geleden zei Duken:

Goede boottocht geweest puppy? Het weer was heerlijk (nu ook) en met 80 man zal het vast gezellig zijn geweest. :)

Citaat

omdat morgen het Dialysecentrum Bernhoven 10 jaar bestaat

De boottocht is vanmiddag :D

Goede morgen allemaal :D

VorigePage 1.602 of 2.047Volgende