Café de Download
Citaat van William op 26 september 2017, 16:45Avond allemaal.
Van dit soort e-mailtjes wordt ik nu blij.
CitaatBeste Nintendo liefhebber,
We hebben vandaag de zending met Mini SNES spelcomputers binnen gekregen. Mooi op tijd dus. Wij gaan deze uiterlijk donderdag versturen naar iedereen met een webshop pre-order.
Vanwege de grote aantallen gaan wij alvast beginnen met inpakken, hierdoor krijg je vermoedelijk vandaag of morgen reeds een verzendbevestiging. Ondanks deze bevestiging wordt de Mini Snes dus niet daadwerkelijk op dat moment verstuurd. Wel betekent deze bevestiging dat je bestelling klaar staat om te worden meegegeven aan PostNL. Zodra je bestelling daadwerkelijk is meegegeven is deze ook te volgen via de Track & Trace, dit zal uiterlijk donderdag zijn.
Alvast veel plezier ermee!
Avond allemaal.
CitaatBeste Nintendo liefhebber,
We hebben vandaag de zending met Mini SNES spelcomputers binnen gekregen. Mooi op tijd dus. Wij gaan deze uiterlijk donderdag versturen naar iedereen met een webshop pre-order.
Vanwege de grote aantallen gaan wij alvast beginnen met inpakken, hierdoor krijg je vermoedelijk vandaag of morgen reeds een verzendbevestiging. Ondanks deze bevestiging wordt de Mini Snes dus niet daadwerkelijk op dat moment verstuurd. Wel betekent deze bevestiging dat je bestelling klaar staat om te worden meegegeven aan PostNL. Zodra je bestelling daadwerkelijk is meegegeven is deze ook te volgen via de Track & Trace, dit zal uiterlijk donderdag zijn.
Alvast veel plezier ermee!
Citaat van Rikkert. op 26 september 2017, 17:35Nice!
Vreselijk verkouden, koppijn. En dan moeten werken, geweldig
kuch kuch hoest hoest pijn pijn
Nice!
Vreselijk verkouden, koppijn. En dan moeten werken, geweldig kuch kuch hoest hoest pijn pijn
Citaat van ShadowMaster op 26 september 2017, 17:4357 minuten geleden zei Monkie:Avond allemaal.
nice dat ze weer uitkomen ik heb net pas geleden mijn oude Nintendo met al mijn spellen verkocht, deed er zo weinig nog mee dat ik het verkocht heb
57 minuten geleden zei Monkie:Avond allemaal.
nice dat ze weer uitkomen ik heb net pas geleden mijn oude Nintendo met al mijn spellen verkocht, deed er zo weinig nog mee dat ik het verkocht heb
Citaat van William op 26 september 2017, 18:03Ik ontvang hem inderdaad toch op de dag van release. Aanstaande vrijdag dus. Vorige week kreeg ik nog te horen dat ik niet bij de eerste lading pre-orders zat, en dat mijn bestelling vermoedelijk rond 20 oktober pas zou worden verzonden.
Je hoort me dus niet klagen.
Ik ontvang hem inderdaad toch op de dag van release. Aanstaande vrijdag dus. Vorige week kreeg ik nog te horen dat ik niet bij de eerste lading pre-orders zat, en dat mijn bestelling vermoedelijk rond 20 oktober pas zou worden verzonden.
Je hoort me dus niet klagen.
Citaat van Meh Meh op 26 september 2017, 19:011 uur geleden zei Rikkert.:Nice!
kuch kuch hoest hoest pijn pijnBeterschap. Een uitstekend moment om iedereen die je niet mag op te zoeken en een kus te geven.
1 uur geleden zei Rikkert.:Nice!
kuch kuch hoest hoest pijn pijn
Beterschap. Een uitstekend moment om iedereen die je niet mag op te zoeken en een kus te geven.