za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.590 of 2.047Volgende

Roger that! Rustig aan mehmeh!!! :goed:

Succes ermee ouwe geiten vriend :D

Vriend? Ik? Een geit met een kliko als vriend. :D

Een fijne dag allemaal! :)

Lekker zonnetje hoor! :goed:

Avond allemaal.

Van dit soort e-mailtjes wordt ik nu blij.

Citaat

Beste Nintendo liefhebber,

We hebben vandaag de zending met Mini SNES spelcomputers binnen gekregen. Mooi op tijd dus. Wij gaan deze uiterlijk donderdag versturen naar iedereen met een webshop pre-order.

Vanwege de grote aantallen gaan wij alvast beginnen met inpakken, hierdoor krijg je vermoedelijk vandaag of morgen reeds een verzendbevestiging. Ondanks deze bevestiging wordt de Mini Snes dus niet daadwerkelijk op dat moment verstuurd. Wel betekent deze bevestiging dat je bestelling klaar staat om te worden meegegeven aan PostNL. Zodra je bestelling daadwerkelijk is meegegeven is deze ook te volgen via de Track & Trace, dit zal uiterlijk donderdag zijn.

Alvast veel plezier ermee!

:yahoo:

Fijn voor je, het heeft lang geduurd. :)

Nice!

Vreselijk verkouden, koppijn. En dan moeten werken, geweldig kuch kuch hoest hoest pijn pijn :ziek:

57 minuten geleden zei Monkie:

Avond allemaal.

Van dit soort e-mailtjes wordt ik nu blij.

:yahoo:

nice dat ze weer uitkomen ik heb net pas geleden mijn oude Nintendo met al mijn spellen verkocht, deed er zo weinig nog mee dat ik het verkocht heb

Ik ontvang hem inderdaad toch op de dag van release. Aanstaande vrijdag dus. Vorige week kreeg ik nog te horen dat ik niet bij de eerste lading pre-orders zat, en dat mijn bestelling vermoedelijk rond 20 oktober pas zou worden verzonden.

Je hoort me dus niet klagen.

1 uur geleden zei Rikkert.:

Nice!

Vreselijk verkouden, koppijn. En dan moeten werken, geweldig kuch kuch hoest hoest pijn pijn :ziek:

Beterschap. Een uitstekend moment om iedereen die je niet mag op te zoeken en een kus te geven. :gek:

VorigePage 1.590 of 2.047Volgende