Café de Download
Citaat van Meh Meh op 8 september 2017, 21:44Pro zal ik niet worden, lijkt mij op mijn leeftijd ook niets.
Constant trainen en er is altijd een kans dat je verliest en dan zijn er weinig tot geen inkomsten.
Een uurtje, hooguit 2 per dag is leuk. Maar het zou leuker zijn als ik in elk geval kon meekomen.
Per kill wordt ik 9 keer afgeschoten. Mijn ratio is 0,1 op het moment.
Eerst maar eens verder met de singleplayer mode om te oefenen.Dit is trouwens een van de beste Siedge spelers te wereld.
Pro zal ik niet worden, lijkt mij op mijn leeftijd ook niets.
Constant trainen en er is altijd een kans dat je verliest en dan zijn er weinig tot geen inkomsten.
Een uurtje, hooguit 2 per dag is leuk. Maar het zou leuker zijn als ik in elk geval kon meekomen.
Per kill wordt ik 9 keer afgeschoten. Mijn ratio is 0,1 op het moment.
Eerst maar eens verder met de singleplayer mode om te oefenen.
Dit is trouwens een van de beste Siedge spelers te wereld.
Citaat van Duken op 9 september 2017, 08:25Daar kan ik nog iets van leren
Maar helaas mis ik de uurtjes om alle maps in en out te kennen. In counter strike was ik vroeger wel geweldig goed. Mag ik wel zeggen
Goedemorgen!
Daar kan ik nog iets van leren
Maar helaas mis ik de uurtjes om alle maps in en out te kennen. In counter strike was ik vroeger wel geweldig goed. Mag ik wel zeggen
Goedemorgen!
Citaat van ShadowMaster op 9 september 2017, 16:447 minuten geleden zei Rikkert.:Ik heb deze week de meeste waardering gekregen.
Voel me toch wel een beetje trots![]()
Gefeliciteerd
![]()
7 minuten geleden zei Rikkert.:Ik heb deze week de meeste waardering gekregen.
Voel me toch wel een beetje trots![]()
Gefeliciteerd
Citaat van Meh Meh op 9 september 2017, 16:59Gefeliciteerd, @Rikkert.
Misschien kan Duken je promoveren tot mod als je dat zou willen?
Ik ben de laatste weken niet veel online en ben de komende weken erg druk.
Een extra mod zou misschien wel goed zijn.
Gefeliciteerd, @Rikkert.
Misschien kan Duken je promoveren tot mod als je dat zou willen?
Ik ben de laatste weken niet veel online en ben de komende weken erg druk.
Een extra mod zou misschien wel goed zijn.
Citaat van Duken op 9 september 2017, 17:32Inderdaad, komt goed m even een mod wisseltje / toevoeging. Reneetje is minder online. Dus kan geen kwaad
@Meh Meh dank
Inderdaad, komt goed m even een mod wisseltje / toevoeging. Reneetje is minder online. Dus kan geen kwaad
@Meh Meh dank
Citaat van Meh Meh op 9 september 2017, 18:2450 minuten geleden zei Duken:Inderdaad, komt goed m even een mod wisseltje / toevoeging. Reneetje is minder online. Dus kan geen kwaad
@Meh Meh dank
Ik zou het ook niet erg vinden om geen mod meer te zijn. Je mag mijn 'modschap' overdragen aan @Rikkert.
Hebben we niet meer mods dan leden en dan kan Reneetje ook gewoon mod blijven, hij is langer lid dan ik.Een fijne avond allen!
50 minuten geleden zei Duken:Inderdaad, komt goed m even een mod wisseltje / toevoeging. Reneetje is minder online. Dus kan geen kwaad
@Meh Meh dank
Ik zou het ook niet erg vinden om geen mod meer te zijn. Je mag mijn 'modschap' overdragen aan @Rikkert.
Hebben we niet meer mods dan leden en dan kan Reneetje ook gewoon mod blijven, hij is langer lid dan ik.
Een fijne avond allen!
Citaat van Rikkert. op 9 september 2017, 18:24Ben eindelijk aan Rick and Morty begonnen.
Geweldige serie haha![]()
Het mod gebeuren laat ik mij buiten en hoor ik wel
![]()
Ben eindelijk aan Rick and Morty begonnen.
Geweldige serie haha
Het mod gebeuren laat ik mij buiten en hoor ik wel
Citaat van Meh Meh op 9 september 2017, 18:26Kende ik nog niet, zal er even naar zoeken. Binnenkort begint Southfart en Family guy ook weer.
Kende ik nog niet, zal er even naar zoeken. Binnenkort begint Southfart en Family guy ook weer.