Café de Download
Citaat van Zombymario op 3 april 2009, 13:34had je vroeger was toen hieper modern
had je vroeger was toen hieper modern
Citaat van Heisenberg op 3 april 2009, 20:01Nou eh, geef mij maar gewoon een aerox
Mooie scooter, maar echt veel mensen hebben er al eentje dus niet meer zo origineel.. Heb liever een Gilera Runner SP of Aprilia SR. Of heb je je keuze al gemaakt
?
Nou eh, geef mij maar gewoon een aerox
Mooie scooter, maar echt veel mensen hebben er al eentje dus niet meer zo origineel.. Heb liever een Gilera Runner SP of Aprilia SR. Of heb je je keuze al gemaakt ?
Citaat van William op 3 april 2009, 22:38lol, mijn broer heef teen apirllia sr racer, dus die krijg ik veel kans. Had liever een tomosje... Maar welterusten, ik ben fucking moe............................................ :heet:
lol, mijn broer heef teen apirllia sr racer, dus die krijg ik veel kans. Had liever een tomosje... Maar welterusten, ik ben fucking moe............................................ :heet:
Citaat van Zombymario op 4 april 2009, 08:53zo het is WEEKEND!!!
zo het is WEEKEND!!!
Citaat van William op 5 april 2009, 16:01Net naar familie-dag geweest, nou als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan mijn vaders kant van de familie! Simpele mensen
allemaal boeren en bouwvakkers :geheim: 1 oom wist niet eens dat je van rauw vlees ziek kon worden :-X
Net naar familie-dag geweest, nou als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan mijn vaders kant van de familie! Simpele mensen allemaal boeren en bouwvakkers :geheim: 1 oom wist niet eens dat je van rauw vlees ziek kon worden :-X
Citaat van Duken op 6 april 2009, 06:21omg!! Lekker simpele mensen dus!
Volgende keer zou je moeten vertellen over downloaden... kijken of ze er iets van begrijpen
omg!! Lekker simpele mensen dus!
Volgende keer zou je moeten vertellen over downloaden... kijken of ze er iets van begrijpen