Café de Download
Citaat van basbulletje op 1 april 2009, 20:37Deze ziet er wel lekker uit...
Deze ziet er wel lekker uit...
Citaat van Demo op 2 april 2009, 19:43pff onze pc is nou al iets van 3 weken kapot, krijgen morgen een herstel-dvd van vista
maar doe mij maar een half liter-glas ijsthee
pff onze pc is nou al iets van 3 weken kapot, krijgen morgen een herstel-dvd van vista
maar doe mij maar een half liter-glas ijsthee
Citaat van basbulletje op 2 april 2009, 19:45met of zonder ijs ?
met of zonder ijs ?
Citaat van basbulletje op 2 april 2009, 20:07Even aan Tom vragen of cancan het kan komen brengen.....Lust ik zelf wel een Raki.
Even aan Tom vragen of cancan het kan komen brengen.....Lust ik zelf wel een Raki.
Citaat van William op 2 april 2009, 20:13Even aan Tom vragen of cancan het kan komen brengen.....Lust ik zelf wel een Raki.
Een raki voor meneer, dit is b.t.w een Turks drankje dat alcohol bevat
Even aan Tom vragen of cancan het kan komen brengen.....Lust ik zelf wel een Raki.
Een raki voor meneer, dit is b.t.w een Turks drankje dat alcohol bevat
Citaat van basbulletje op 2 april 2009, 20:23Raki turkse variant van anijslikeur...
familie van:
-pastis
-sambuca
-arak
-ouzo
-ţuică
-tsikoudia
-tsipouro
-rakia
-rakija
-aguardiente
-pernod
misschien de meest bekende:
-absint (de absintwet van 1909 (verbod) is in 2004 ingetrokken )
Post Merge: april 02, 2009, 10:16:06 pm
Dank je wel cancan, maar schud het water maar bij de planten. Ik drink hem lekker puur, dus ook zonder ijs O0
Raki turkse variant van anijslikeur...
familie van:
-pastis
-sambuca
-arak
-ouzo
-ţuică
-tsikoudia
-tsipouro
-rakia
-rakija
-aguardiente
-pernod
misschien de meest bekende:
-absint (de absintwet van 1909 (verbod) is in 2004 ingetrokken )
Post Merge: april 02, 2009, 10:16:06 pm
Dank je wel cancan, maar schud het water maar bij de planten. Ik drink hem lekker puur, dus ook zonder ijs O0
Citaat van William op 2 april 2009, 20:27hehe, dat ken ik wel ja
hebben mijn broer en zijn vrienden me vorig jaar gegeven voor me verjaardag, maar daar kun je niet te veel van drinken.
hehe, dat ken ik wel ja hebben mijn broer en zijn vrienden me vorig jaar gegeven voor me verjaardag, maar daar kun je niet te veel van drinken.
Citaat van basbulletje op 2 april 2009, 20:30Ik zou de fles inderdaad niet in 1 keer leegdrinken nee. :ziek2:
Ik zou de fles inderdaad niet in 1 keer leegdrinken nee. :ziek2: