Café de Download
Citaat van William op 17 juli 2017, 14:40Beterschap meh meh! Niet te veel in de weide en in de schuur tegen de warme vrouwtjesgeiten blijven staan. Dan wordt je vanzelf beter
Beterschap meh meh! Niet te veel in de weide en in de schuur tegen de warme vrouwtjesgeiten blijven staan. Dan wordt je vanzelf beter
Citaat van Meh Meh op 17 juli 2017, 17:03Bedankt! Gelukkig hou ik niet van vrouwtjesgeiten, ik val meer op gewone vrouwen.
Een fijne avond!
Bedankt! Gelukkig hou ik niet van vrouwtjesgeiten, ik val meer op gewone vrouwen.
Een fijne avond!
Citaat van William op 18 juli 2017, 06:3942 minutes ago, Duken said:Goedemorgen het wordt een mooie dinsdag met goed weer!
Nou, hier is het dicht bewolkt
Maarehh,, goedemorgen
42 minutes ago, Duken said:Goedemorgen het wordt een mooie dinsdag met goed weer!
Nou, hier is het dicht bewolkt
Maarehh,, goedemorgen
Citaat van Meh Meh op 18 juli 2017, 13:48Nou, inderdaad een mooi weertje. Zelfs het gras smaakt vandaag fruitiger.
Morgen ook lekker weer als het meezit en dan koelt het morgenavond enorm af, regen en omweer.
Nou, inderdaad een mooi weertje. Zelfs het gras smaakt vandaag fruitiger.
Morgen ook lekker weer als het meezit en dan koelt het morgenavond enorm af, regen en omweer.