Café de Download
Citaat van William op 14 juli 2017, 13:01@Bart' !!! Dat is lang geleden! GEREGISTREERD Juli 21, 2008
Wat goed je weer te zien! Alles goed?
@Bart' !!! Dat is lang geleden! GEREGISTREERD Juli 21, 2008
Wat goed je weer te zien! Alles goed?
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2017, 23:16Lees alles wat je hebt gemist sinds je laatste bezoek even door, @Bart' dan ben je weer helemaal bij.
Altijd leuk om oud leden terug te zien! Ik was in 2008 ook een Duken lid maar weet niet meer wat mijn nickname toen was.
Lees alles wat je hebt gemist sinds je laatste bezoek even door, @Bart' dan ben je weer helemaal bij.
Altijd leuk om oud leden terug te zien! Ik was in 2008 ook een Duken lid maar weet niet meer wat mijn nickname toen was.
Citaat van Duken op 15 juli 2017, 05:35Goedemorgen heren!
Maar @Bart' hoe vond je ons zo opeens weer? Ja gaat toch niet weer beginnen met downloaden he
Goedemorgen heren!
Maar @Bart' hoe vond je ons zo opeens weer? Ja gaat toch niet weer beginnen met downloaden he
Citaat van William op 15 juli 2017, 14:349 uur geleden zei Duken:Goedemorgen heren!
Mag hier toch wel veilig melden dat ik nooit gestopt ben?
Oh serieus Meh Meh? Dat waren wel mijn hoogtijdagen hier volgens mij.
9 uur geleden zei Duken:Goedemorgen heren!
Mag hier toch wel veilig melden dat ik nooit gestopt ben?
Oh serieus Meh Meh? Dat waren wel mijn hoogtijdagen hier volgens mij.
Citaat van Duken op 15 juli 2017, 15:25Ja natuurlijk, hier mag je er zelfs nog over kletsen.
Maar we worden allemaal oud, zeker de garde van bijna 10 jaar geleden al actief was heeft de gehele download wereld heeft zien veranderen.
Ja natuurlijk, hier mag je er zelfs nog over kletsen.
Maar we worden allemaal oud, zeker de garde van bijna 10 jaar geleden al actief was heeft de gehele download wereld heeft zien veranderen.