Café de Download
Citaat van William op 11 juli 2017, 08:19Debiteuren/Crediteuren blijft geweldig. En inderdaad, de sinterklaas sketch is heerlijk grof. Ik lig nog altijd in een deuk als ik hem weer zie.
'Zo Edgar, maak sinterklaas maar eens vrolijk'
'Is er nog wat te zuipen, juffrouw jannie? Neeee, sinterklaas wil bier'
Debiteuren/Crediteuren blijft geweldig. En inderdaad, de sinterklaas sketch is heerlijk grof. Ik lig nog altijd in een deuk als ik hem weer zie.
'Zo Edgar, maak sinterklaas maar eens vrolijk'
'Is er nog wat te zuipen, juffrouw jannie? Neeee, sinterklaas wil bier'
Citaat van William op 11 juli 2017, 14:4536 minutes ago, Meh Meh said:Met mij gaat het uitstekend. Maar dames hebben we hier bijna niet. Dat is wel jammer...
Wat dacht je precies dat er zou gebeuren als er meer dames op dit forum zouden zijn dan?
36 minutes ago, Meh Meh said:Met mij gaat het uitstekend. Maar dames hebben we hier bijna niet. Dat is wel jammer...
Wat dacht je precies dat er zou gebeuren als er meer dames op dit forum zouden zijn dan?
Citaat van Meh Meh op 11 juli 2017, 17:24Zo vreemd is het niet hoor. Vrouwelijke geiten zijn erg onaantrekkelijk. Daar val ik dus niet op.
Dit is meer wat ik bedoel, een foto van mij en mijn ex...
![]()
Zo vreemd is het niet hoor. Vrouwelijke geiten zijn erg onaantrekkelijk. Daar val ik dus niet op. Dit is meer wat ik bedoel, een foto van mij en mijn ex...