Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.524 of 2.047Volgende
3 uur geleden zei puppy:

Waarom heb je dat besloten dan?

Hoezo dat dan, leg me dat is uit?

Goede Middag Allemaal :)

Van koffie veranderen tanden in bedorven pindarotsjes, ik wil mijn tanden volgende week laten bleken.
En van zwarte koffie ga ik altijd enorm uit mijn mond stinken... Daar houden de vrouwtjes niet van. 

Het zal soms afzien zijn om geen koffie te drinken, koffie bevat immers een verslavende stof, cafeïne. 
Cafeïnevrije koffie doet mij altijd aan kattendiaree denken, dus dat is ook geen optie.
Ik hou het voortaan dus maar gewoon bij eikeltjesthee. :gek:

3 uur geleden zei Meh Meh:

En van zwarte koffie ga ik altijd enorm uit mijn mond stinken...

En hier : Koffie tegen slechte adem!

Het zal soms afzien zijn om geen koffie te drinken, koffie bevat immers een verslavende stof, cafeïne. 

Stoppen met roken is pas afzien! Heb het zelf mee gemaakt en na 5 keren stoppen met roken is het me toch gelukt ik rook al meer dan 18 jaar niet meer!

Avond Allemaal! :)

Oef, herkenbaar. Koffie, ooo zo lekker door de cafeïne en smaak. Maar ook ik drink er te makkelijk te veel van. Op het werk soms wel 6 tot 10 bakken per dag..... Ik probeer thee of water erbij te drinken maar dat is meer uniek als gewoonte. 

Stoppen met koffie lukt mij niet, maar ik zal ook proberen om te minderen. Doen we het een beetje samen @Meh Meh;)

Vroeger vond ik de Quest een fantastisch blad. De website vind ik er een slap aftreksel van. 
Een ander artikel op de website van Quest beweert dat Aso's meer koffie drinken. Het maakt ook niet uit, ik stop er voorlopig even mee.

Van de week stop ik ook met gluten. Ik heb erg vaak gehoord dat mensen zich na enkele dagen zonder gluten al veel sterker voelden.

Ik heb de aankomende week erg veel opdrachten. Vaak kom ik tussendoor even kijken op duken.nl maar ik weet niet of ik daar tijd voor heb.
Bij dezen wil ik iedereen dus vast een fijne week toewensen! Tot over enkele dagen, hooguit een week. :)

Mogge 

Mogge allemaal :)

Middag Allemaal (alvast) :P!

Tis goed weer hier de zon schijnt volop :yahoo:

595a14151f5ab-Schermafbeelding_2017-07-0

Een fijne avond allemaal! :gek::P:gek:

Jij ook @Meh Meh en de rest ook goeie avond :yahoo:

Bedankt Puppy. :)

VorigePage 1.524 of 2.047Volgende