Café de Download
Citaat van Demo op 9 juni 2017, 10:562 uur geleden zei Barkie:Denk dat ik vanavond snert ga eten.
Altijd lekker of het nu zomer is of winter gaat bij mij altijd erin
2 uur geleden zei Barkie:Denk dat ik vanavond snert ga eten.
Altijd lekker of het nu zomer is of winter gaat bij mij altijd erin
Citaat van Meh Meh op 9 juni 2017, 12:25Bedankt voor de link @Draakie!
Ik kan je wel een envelop met wat snert toesturen @puppy Waarschijnlijk hou ik wel een paar envelopen over.
Een paar envelopen gaan bij de buren door de brievenbus, dan hebben ze ook wat heerlijke snert als ze over 3 weken terugkomen van hun vakantie.
Bedankt voor de link @Draakie!
Ik kan je wel een envelop met wat snert toesturen @puppy Waarschijnlijk hou ik wel een paar envelopen over.
Een paar envelopen gaan bij de buren door de brievenbus, dan hebben ze ook wat heerlijke snert als ze over 3 weken terugkomen van hun vakantie.
Citaat van Demo op 9 juni 2017, 17:104 uur geleden zei Barkie:k kan je wel een envelop met wat snert toesturen
Heb je geen steelpan ?
4 uur geleden zei Barkie:k kan je wel een envelop met wat snert toesturen
Heb je geen steelpan ?
Citaat van Meh Meh op 9 juni 2017, 18:0449 minuten geleden zei puppy:Heb je geen steelpan ?
Nee, gadver de gadver, dat verpest de smaak.
Een pan, wie bewaart er nou snert in een pan? Daar heb je toch enveloppen voor?
Het is altijd tijd voor snert, Duken. Zomer of geen zomer. Als het heel erg warm is vries ik vaak wat snert in met een stokje in het midden. Heerlijk fris, smikkelen.
49 minuten geleden zei puppy:Heb je geen steelpan ?
Nee, gadver de gadver, dat verpest de smaak. Een pan, wie bewaart er nou snert in een pan? Daar heb je toch enveloppen voor?
Het is altijd tijd voor snert, Duken. Zomer of geen zomer. Als het heel erg warm is vries ik vaak wat snert in met een stokje in het midden. Heerlijk fris, smikkelen.
Citaat van Meh Meh op 10 juni 2017, 10:15Een goedemorgen/middag allemaal!
3 uur geleden zei puppy:Mogge Samen!
Samen is twee! Welke 2? Hoor ik daar ook bij?
Een goedemorgen/middag allemaal!
3 uur geleden zei puppy:Mogge Samen!
Samen is twee! Welke 2? Hoor ik daar ook bij?
Citaat van Demo op 10 juni 2017, 12:562 uur geleden zei Barkie:amen is twee! Welke 2? Hoor ik daar ook bij?
Goede Middag Allemaal!
2 uur geleden zei Barkie:amen is twee! Welke 2? Hoor ik daar ook bij?
Goede Middag Allemaal!
Citaat van Demo op 10 juni 2017, 18:14Verstappen start van vijfde plaats, Hamilton op pole
Verstappen doet het maar iedere keer weer !
Avond Allemaal
Verstappen start van vijfde plaats, Hamilton op pole
Verstappen doet het maar iedere keer weer !
Avond Allemaal