Café de Download
Citaat van Tom op 12 december 2007, 16:48Laatste week kom ik niet zoveel meer, maar vaak zie ik: "Did you eat my cookie" met die kat...
Laatste week kom ik niet zoveel meer, maar vaak zie ik: "Did you eat my cookie" met die kat...
Citaat van Duken op 12 december 2007, 17:34Die melding moet inderdaad nu weg zijn. Als het goed is heb je hem de laatste week al niet meer gehad
Die melding moet inderdaad nu weg zijn. Als het goed is heb je hem de laatste week al niet meer gehad
Citaat van William op 12 december 2007, 17:39van de kat heb ik (gelukkig) geen last. maar soms duurt het laden van de pagina (na een reactie of opstarten) erg lang :-
van de kat heb ik (gelukkig) geen last. maar soms duurt het laden van de pagina (na een reactie of opstarten) erg lang :-
Citaat van Duken op 13 december 2007, 07:27
Ik moet hem alleen nog werkend maken
Of deze op de frontpage?
[img width=600 height=400]http://www.teamspider.com/images/donate-Zak2-4w.jpg
Ik moet hem alleen nog werkend maken
Of deze op de frontpage?
[img width=600 height=400]http://www.teamspider.com/images/donate-Zak2-4w.jpg
Citaat van Robin op 13 december 2007, 19:14@ Robin, Goed plan!! DukeN Team moet toch een beetje verzorgt worden
Ik zit vol met goede ideen.. O0!
@ Robin, Goed plan!! DukeN Team moet toch een beetje verzorgt worden
Ik zit vol met goede ideen.. O0!
Citaat van basbulletje op 23 december 2007, 15:51doordat wilma mijn verbinding met de pc regelmatig '' blokkeert '' ben ik maar een oplossing gaan zoeken om toch iets te kunnen doen op het forum. en het is gelukt !!! ik zit nu met mijn k800 in mijn handen. ik geef toe dat het behelpen is, maar het werkt. ;D
doordat wilma mijn verbinding met de pc regelmatig '' blokkeert '' ben ik maar een oplossing gaan zoeken om toch iets te kunnen doen op het forum. en het is gelukt !!! ik zit nu met mijn k800 in mijn handen. ik geef toe dat het behelpen is, maar het werkt. ;D
Citaat van Duken op 23 december 2007, 16:15Hahaah, Wilma is niet de enigste dame die deze uitvinding heeft. Ik zit nu met de laptop op de wc... muhahah :peace:
Hahaah, Wilma is niet de enigste dame die deze uitvinding heeft. Ik zit nu met de laptop op de wc... muhahah :peace: