do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 142 of 2.047Volgende

Rondje van mij omdat ik jarig ben:

Nog gefeliciteerd ;)

hebben jullie het gehoord over het gecrashte  vliegtuig? :-

Ja zeker erg, echt raar, stort opeens recht naar beneden :s

Dat vliegtuig gebeuren heb ik zeker 18869880 keer gehoord... je word er wel mee plat gegooit  :s

ik ben er vannochtend lang gereden het zag er kapot en niet vliegend uit :D

Vind wel dat de piloten goed gehandeld hebben, ze hebben vele levens gered. Maar ben benieuwd wat de oorzaak was dat ze niet gewoon konden landen... en dan moet ik in de zomervakantie gaan vliegen naar Portugal :P

Is wel zielig, 9 Turken dood en meer dan 80 gewonden.  :'(

Ze zeggen dat er te weinig Kerosine in het vliegtuig zat.

Bron van die uitspraak? Hoor namelijk heel veel verhalen over hoe het is gebeurd, zelfs dat de motor van het vliegtuig afbrak :S

Te weinig kerosine en dan op 200m na het halen? Lijkt me zeer sterk, dan zou je een andere aanvliegroute hebben gekozen of even wat hoger zijn gebleven.

Ik heb verhalen gehoord van dat de motoren uitvielen... Maar waarom zijn ongelukken zo erg als er bekende Nederlanders bij zitten? Het zijn gewone mensen die iets presenteren ofzo. Ik vind het zelf ook dom, want die ''bekende'' Nederlanders gaan overdrijven, en dan die fammilies aan de kant zetten.

De meiden van halal ofzo.

Er was inderdaad wel een BNner bij 'betrokken'. Wie het was, is me even ontschoten, maar diegene is niet ingestapt, maar heeft besloten een vliegtuig later te nemen.

Edit: o ja, Henk Westbroek.

fiets ik s'ochtends naar school.......

Zie ik 2 politie auto's staan!

Een vrouw had net gepind bij de pinautomaat  en is daarna overvallen en neergstoken, en ze hadden haar auto gejat. De vrouw is gewond naar het ziekenhuis gebracht.

En dat allemaal in ons klein en zo gezellig dorpje Dalen.  :'(

Wat ziek, dat doe je toch niet  :-[  :s

VorigePage 142 of 2.047Volgende